Friday, September 26, 2014

دیدار کامرون با روحانی یا دیدار ارباب با پادو


صدا و سیمای جمهوری اسلامی با جیغ و داد و جنجال آفرینی سخنان دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل را در باره تروریست نامیدن سران جمهوری اسلامی و ریاکاری در مذاکرات هسته ای و همچنین سرکوب مردم را توهین به ملت ایران نامید  . همان ملتی که با خودرو در تظاهرات سال 88 از روی آنها میگذشتند و در زندانها شکنجه و تجاوز و اعدامشان میکردند و همچنین این توحش قرون وسطایی را ادامه میدهند .



آخوند ها را از قدیم و ندیم انگلیسی لقب داده اند 
ببینید ارباب در برابر نوکر چگونه نشسته است
  
آیا کامرون به روحانی بی‌ احترامی کرد؟
صراط نیوز: دیوید کامرون در دیدار حسن روحانی پای خود را روی پای دیگرش انداخته بود. معمولا در دیدارهای رسمی، مقامات پاها را کنار هم و با فاصله بسیار کم روی زمین قرار می دهند. طوری که به نظر بیاید پاها تقریبا جفت شده است. اقدام دیوید کامرون شاید در ریزه کاری های مربوط به اصول تشریفات بین الملل بی احترامی محسوب نشود، اما آیا نخست وزیر انگلیس در اولین دیدار با رییس جمهور ایران بعد از انقلاب، این رفتار غیرمرسوم را بدون منظور و پیام خاصی انجام داده است؟

واکنش تند امام جمعه ها


خبرگزاری تسنیم: امام جمعه تبریز با بیان اینکه پرونده استعمار پیر هر روز سیاه‌تر می‌شود، گفت: داعش، القاعده و طالبان محصول انگلیس و آمریکا بوده و سررشته عوامل این جنایت انگلیس و استکبار جهانی است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با با اشاره به سخنرانی نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت ایران، اظهار کرد: به وجود آورنده اصلی تروریست خود انگلیسی‌ها هستند و مدارک و شواهد محکمی در این زمینه در دست است.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش را صهیونیست ها و آمریکایی با همدستی انگلیسی ها در منطقه ایجاد کرده اند و فضولی ها به انگلیسی ها نیامده که علیه ملت ایران نظر دهند و شعار مرگ بر انگلیس ما محکم تر از گذشته خواهد بود.

امام جمعه رژیم در سمنان
انگلیس پرونده سیاهی در تاریخ دارد و کارش ایجاد اختلاف و تفرقه اندازی است او ادامه داد : نمونه بارز این پرونده سیاه اقدام اخیر نخست وزیر انگلیس است که پس از دیدار با رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل با وقاحت تمام ایران را حامی تروریسم و خواهان داشتن تسلیحات اتمی می نامد.
آیت الله سید محمد شاهچراغی همچنین آمریکا را خط قرمز نظام وشیطان بزرگ دانست وافزود :با اتحاد و همدلی و دوری از اختلاف و تفرقه می توانیم توطئه های آمریکا را نقش بر آب کنیم و از تخریب هیچ نفعی نمی بریم.


امام جمعه شهر کرد

نمازجمعه شهرکرد با انتقاد شدید از اظهارات نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: دولت انگلیس سیاه‌ترین کارنامه را در جامعه جهانی دارد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد با انتقاد شدید از اظهارات نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این دولت سیاه‌ترین کارنامه را در جامعه جهانی دارد واین درحالیست که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت و سربلندی است.

وی افزود: دولت استعمارگر انگلستان پرچم‌دار سیاه نمایی در دنیاست