Thursday, September 04, 2014

علت بی حجابی دختران ایرانی مشخص شد




علت گسترش روزافزون بدحجابی و بی حجابی در مملکت اسلامی بالاخره مشخص شد و به همین دلیل است که زنان ایرانی آنهم در ابعاد گسترده و غیر قابل باور  روسری به سر نمی گذارند و در شبکه های اجتماعی عکس های بی حجاب و زیبای خود را که مخالف قوانین جمهوری اسلامی و مغایر با شرع مبین اسلام میباشد منتشر میکنند . 
رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی علت این رویکرد رو به تزاید و آمار نجومی زنان ایرانی را به بی حجابی به گرانی نسبت میدهد که آنهم روز به روز بر خلاف وعده و وعید های دولت اعتدال !؟  بالا میرود و بدین جهت روسری ها پایین کشیده شده و به موازات آن گشت های ارشاد هم بیشتر میشود . 

قابل ذکر است هزینه آرایش دخترانی ایرانی سالانه در مملکت اسلامی شیعه نشین ایران    ۱۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میباشد 
 ۳۸ ميليون زن ايرانی، دومين بازار لوازم آرايش آسیای شرقی و هفتمين بازار جهانی را تشکيل می‌دهند.  این آمار و ارقام نشان میدهد که گوزن هیچ رابطه ای با شقیقه ندارد و سخنان عزت الله ضرغامی جز آسمان و ریسمان بافتن چیز دیگری نیست . زنان ایرانی از حجاب اجباری خسته شده اند و دیگر نمیخواهند لچک به سر داشته باشند .



به گزارش ایرنا، در آیین افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره بازباران که شامگاه سه شنبه در برج میلاد برگزار شد، رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از نبود یک لباس ارزان قیمت و مناسب انتقاد کرد و افزود: یک خانواده متدین برای خرید یک روسری و چادر باید هزینه های زیادی پرداخت کنند.

در این آیین که رییس اتاق اصناف کشور و شهردار تهران حضور داشتند، ˈعزت الله ضرغامیˈ به واقعیتی از خرید یک روسری مناسب در مرکز شهر تهران پرداخت و گفت: چند وقت پیش به اتفاق خانواده برای خرید یک روسری مناسب به یکی از بازارهای مرکز شهر (میدان هفتم تیر) مراجعه کردیم و در این مغازه ها به عینه مشاهده کردم که یک لباس شیک با پوشش اسلامی اصلا وجود ندارد و اگر وجود دارد قیمت آن بسیار بالاست.

وی ادامه داد: قیمت یک روسری مناسب 300 هزار تومان بود گرچه من از خرید آن امتناع کردم اما باید بگویم یک خانواده متدین آیا می تواند این هزینه را برای خرید یک روسری مناسب بپردازد.

ضرغامی تاکید کرد: نتوانستیم لباس مناسب با کیفیت و قیمت مناسب در جامعه برای جوانان ارائه کنیم و این عامل سبب شده که بی حجابی در جامعه گسترش یابد.

وی گفت: به بازار مراجعه کنید و ببینید قیمت یک چادر و روسری مناسب چقدر گران است و وقتی که جوانی توان پرداخت این 


هزینه را نداشته باشد روی می آورد به لباس های نامناسب ولی ارزان قیمت....