Saturday, March 21, 2015

جواب سردار نقدی به پیام نوروزی اوباما : کاخ سفید را بر سرت خراب خواهیم کرد



ملت ایران تو را مجبور به خواندن دعای کمیل خواهد کرد
کاخ سفید را بر سرت خراب خواهیم کرد .

 شبکه اطلاع رسانی راه دانا : سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در زیارتگاه شهدای والفجر هشت حضور یافت و در جمع صمیمی بسیجیان و زائران راهیان نور سحنرانی کرد.

نقدی با تبریک فرا رسیدن سال ۹۴ به بسیجیان با اشاره به آنچه که" پیام تهدید آمیز" رئیس جمهور آمریکا برای نوروز ۹۴ خواند، آن را متظاهرانه و مزورانه خواند و تصریح کرد: همین دیروز سه نفر از مأموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، با بمب های تروریست های مزدور جیره خوار که آمریکا در پاکستان پرورش داده و تجهیز کرده، به شهادت رسیدند.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان، این ملت آن قدر ایستادگی می کند که مجبور شوی برای ظاهرسازی دعای کمیل بخوانی.

وی به خباثت آمریکایی پیام نوروزی تأکید کرد و ادامه داد: کجا رسم است که در پیام نوروزی و شاد باش سال نو، ارعاب و تهدید کنند، اما رئیس جمهور آمریکا در پایان پیام خود خطاب به مردم ایران تهدید می کند که این آخرین فرصت است و باید بر آنچه ما می گوییم، توافق کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر با ما کنار بیایید راه های علم برایتان باز می شود! اما به او می گوییم تا زمانی که با شما رابطه داشتیم اینقدر از لحاظ علمی عقب بودیم که برای یک سرما خوردگی باید به پزشکان هندی و بنگلادشی مراجعه می کردیم؛ از زمانی که با شما قطع رابطه کردیم به علم دست پیدا کردیم.

وی خاظرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا می گوید مردم ایران را بر سر سفره هفت سین دعا می کنند. اما او باید بداند با این جنایت ها و زورگویی های آمریکا در جهان، ملت ایران بر سر سفره های هفت سین برای نابودی کاخ سفید و حکومت خبیث آمریکا دعا می کنند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود، خطاب به رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ملت ایران در پاسخ تهدید رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی می گوید: اگر بخواهی به زورگویی ها و شیطنت هایت علیه ملت ایران ادامه بدهی، کاخ سفید را بر سرت خراب خواهیم کرد .