Tuesday, March 03, 2015

مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار ، مردم باید نان شب خود را بزنند و به تروریست های لبنان و سوریه بدهند



نیم نگاهی به این سخنان ائمه جمعه و مسئولین دانه درشت جمهوری اسلامی بکنید  ، براستی که آدم از تعجب شاخ در می آورد . در حالی که اکثریت مردم ایران در سرزمین طلای سیاه ، در زیر خط فقر زندگی میکنند ، آنها به جای حل و فصل مشکلات میگویند که وضعیت از این هم هست بدتر خواهد شد و شما باید خود را برای شرایط سخت و دشوارتر از این آماده سازید .
مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار اخیرا در سخنانی گفته است ، مردم باید نان شب خود را بزنند و به تروریست های لبنان و سوریه بدهند 

کاظم صدیقی هم گفته بود که مثل اسرای کربلا مردم باید گرسنگی بکشند و آمادگی آن را داشته باشند که در برابر شرایط سخت تر از این دم بر نیاورند و در خدمت نظام باشند  . 
دیگر ائمه ریز و درشت هم همین حرف های صدمن یک غاز را تکرار کردند تا به قیمت صدور بنیادگرایی و تروریسم به کشورهای منطقه توجه مردم را از بحرانهای مرگبار و رو به تزاید داخلی باز دارند  . 

آیت الله علم الهدی " زمانی گفته بود که مردم به جای مرغ، اشکنه پیاز بخورند"
و در جوابش احمد توکلی نماینده تهران در مجلس اسلامی گفت :
 به داد مردم برسید مردم اشکنه هم نمی‌توانند بخورند که فقط یک قاشق روغن میخواهد .
آیت الله جنتی هم در سخنرانی معروفش اظهار داشت : مردم آماده باشند روزی یک بار غذا بخورند . 

دیگربان : مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار می‌گوید مردم بدانند در صورت نیاز باید از نان شب خود بزنند و هزینه رزمندگان سوری٬ یمنی٬ عراقی و لبنانی را تامین کنند.
طائب افزوده سختی‌های «جنگ» اخیر دشمن علیه جمهوری اسلامی بر «دوش» مردم قرار دارد و هر اندازه که به جلو برویم سختی‌ها بیشتر می‌شود.
وی ادامه داده جهان در حال یک «جراحی بزرگ» است که بیشتر بار آن بر دوش ایران است و اگر مردم مقاومت نکنند این جراحی ناکام خواهد شد.
طائب٬ بار ظهور امام زمان را بر دوش جامعه ایران دانسته و گفته دنیا با ایران آماده می‌شود.
رئیس قرارگاه عمار در بخش دیگری از اظهاراتش گفته رسانه‌های قوی «دشمن» سبب از بین رفتن همه محدودیت‌ها شده‌اند٬ فضاهای مجازی تمام جامعه را گرفته و مطالب آن به دقیقه به مردم انتقال داده می‌شود.
وی با بیان اینکه نمی‌توان فضای مجازی را برای لحظه‌ای هم‌‌ رها کرد افزوده که فیلترینگ دیگر جواب نمی‌دهد و باید به صورت محتوایی در این فضا کار کرد.
وی همچنین گفته اگر ایران نبود جنگ سوریه شکل نمی‌گرفت و انصار الله یمن به وجود نمی‌آمد .


کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران از مردم ایران خواسته مثل «اسرای کربلا» در برابر «گرسنگی» و «تحریم‌ها» مقاومت کرده و «تن به ذلت» ندهند.
آقای صدیقی ایستادگی در برابر «تحریم‌ها» را یکی از «درس‌های عاشورا» دانسته که مردم ایران باید این درس را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی گفته همان‌طور که حضرت زینب در شهر کوفه حاضر به پذیرش کمک‌های غذایی مردم نشد٬ مردم ایران هم باید در برابر تحریم‌های بین‌المللی «گرسنگی‌ها» را تحمل کنند.