Wednesday, April 25, 2012

عکسی جدید از دیپلمات ایرانی در حال انگشت فرو کردن



طبق آخرین خبرها کشورهای غربی در یک اقدام توهین آمیز از این پس به انگشت نگاری و عکسبرداری و همچنین اسکن مداراک  دیپلمات های ایرانی خواهند پرداخت . طبق قوانین بین المللی که بیشتر آنها بر خلاف قرآن و احادیث و روایات میباشد این عمل باید تنها در مورد مجرمان و تروریستها صورت پذیرد .

بعد از توطئه صهیونیستی اخیر در برزیل در جهت خدشه دار کردن جمهوری اسلامی و اتهامات واهی و بی اساس در مورد انگشت فرو کردن یک دیپلمات بسیجی در استخر مختلط و بمب های تبلغیاتی و فرو ریختن آن بر سر امت مظلوم ولایی  ، استکبار جهانی و همدستانشان در پی طرح و نقشه های جدیدی هستند تا بر بحرانهای مرگبار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی خود سرپوش بگذارند .

لازم به یاد آوریست که همین عمل  و صدها بار بدتر از آن یعنی باتوم فرو کردن در پایین تنه و تجاوز به مخالفان نظام در زندانها توسط سربازان گمنام در ایران صورت گرفت و کسی دم بر نیاورد و پیشتر از آن  بقول عبدالحسین زرین کوب در کتاب دو قرن سکوت یعنی در 1400 سال قبل : « اعراب تنها در یک نوبت سیصد هزار زن و دختر را به بند کشیدند . شست هزار تن از آنان به همراه نصد بار شتر زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند ، با زنان هم بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان ناشناخته بسیار بر جای نهادند »  که باز هم الحمدلله به خیر و سلامتی گذشت .


ای غرب جنایتکار از ایرانیان یاد بگیرید که بعد از اینهمه جنایات و تجاوزها  برای ما مقبره و بارگاههایی از طلا ساختند و می سازند  و به پرستش ما پردازند و ما را ولایت فقیه لقب میدهند ،  اما شما بیخدایان آبروی اسلامی ما را به خاطر یک انگشت کردن آنهم در پایین تنه یک دختر کم سن و سال دارید به زیر علامت سئوال میبرید .