Saturday, April 02, 2011

مدارکی که نشان میدهد خامنه ای با امام زمان رابطه مستقیم دارد

خرافات از نوک انگشتان پا تا فرق سر مردم ایران را فرا گرفته است . این خرافات رابطه ای متقابل و ناگسستنی با مذهب حاکم یعنی اسلام دارد . در تاریخ ایران هیچگاه خرافات اینگونه به وسیله حاکمان و سیاست پیشگان تبلیغ و ترویج نشده است . 24 ساعت بنگاه های خرافه پراکنی یعنی مساجد و رادیو و تلویزیون زمین و آسمان را به هم می بافند تا ثابت کنند که سید علی شیره ای ، سید خراسانی ، امام خامنه ای ، روضه خوان ، ولی فقیه ، رهبر معظم انقلاب ، ولی امر مسلمین جهان ، علی گدا ،   سید علی دیکتاتور ، مقام عظمای ولایت  ، آیت الله عظیم الشان ، حضرت آقا همان نایب امام زمان میباشد  . هر روز روایتی تازه از ارتباط سید علی قاتل با امام زمان میسازند تا مقام او را دست نایافتنی و معصوم جلوه دهند .
امروزه در دهه دوم قرن بیست و یکم افکار دوران غار نشینی و جادو و جنبل بر اقصا نقاط مملکت حاکم است . آنهم در قرنی که قرن انقلاب در ارتباطات نام گرفته است  . 
نظام اسلامی از آنجا که نظامی عقب افتاده و دارای افکاری حتی ماقبل فئودالی میباشد برای آنکه مردم را در اسارت خود داشته باشد به این افکار پوسیده نیاز دارد و برای بقای خود چوب در لای چرخ ارابه تکامل میگذارد تا چند صباحی بر عمر نکبت بار خود بیفزاید . یکی از این حربه ها افسانه امام زمان میباشد که بقولشان از زمان عالم و آدم وجود داشته است  ونایب او یعنی سید علی شیره ای هر روز با او مخفیانه ملاقات دارد و مسائل مملکتی یعنی سرکوب و قلع و قمع مخالفان و سنگسار بدحجابان و آداب بیت الخلا رفتن و کون شویی را با او در میان میگذارد .
امام جمعه تهران ، آیت الله کاظم صدیقی : « در تمام مشکلاتی که برایش پیش می آید آقا قبلش یا بیابان یا مسجد جمکران می رود و با امام دوازدهم شیعیان خلوت میکند و یا حرم حضرت رضا ، کلید آنجا را میگیرد و درب ها را باز میکند و آنجا را در بغل میگیرد . این سیره مستمر زندگی حضرت آقا بوده است .

آیت الله کاظم صدیقی : « در عرفات دیدم وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد » .

آیت الله مهدی احدی : « جمعی در 27 خرداد 1372 به محضر آقا ولی عصر ( ارواحناله الفدا ) می رسند . این مطلب از قضایایی است که مسجل است برای ما و برای دوستان ما در مسجد این افراد ده سئوالی می پرسند . دریکی از سئوالات می پرسند آیا انتخاب آیت الله خامنه ای مورد عنایت الله خامنه ای مورد عنایت شما بود ؟ فرمودند بله مورد عنایت من بود » .
در یکی از سایت های حکومتی آمده است : « صبح قبل از آنکه کسی متوجه شود آقا به مسجد جمکران رفتند و بدون برنامه قبلی وارد جمکران شدند . وقتی آقا وارد شدند نمی دانید چه حال و هوایی به مسجد حاکم بود . اما می شود فهمید که مولا و سرور همه عالم به استقبال ایشان آمده بودند ، وای چه هوایی و چه روحانیتی بر این فضا حاکم بود » 

محمد حسین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید : « گفتند که امام دوازدهم در جریان حوادث 18 تیر ماه در سال 1378 به خواب پدر شهیدی آمده است و به او گفته ، آقای احمدی برو نزد آقا فاضل لنکرانی و به ایشان بگو قیام کنند و به این میمونها ( اصلاح طلبان ) را از قم و تهران بیرون بریزد . اینها خیال میکنند با توهین کردن به من ، از حمایت از نایب ام دست بر میدارم ، من از نایب ام حمایت می کنم » .
سید علی شیره ای دارای قوه ای ماورای بشری است و مانند عیسی که مرده را زنده میکرد یا موسی که عصایش تبدیل به اژدها میشد . همانطور که در فوق مشاهده میکنید با آب دهان کثیف خود بسیجی کودن و نابینا را بینا می کند یا در مهمانی هایش از طرف جبرئیل برایش غذا می آورند  . جا پای او را سگان هار ولایت می بویند و با مالیدن چفیه های خود بر آن برای شفای بیماری جسمی و روحی استفاده میکنند .
آیت الله مهدی حائری : « یک قدیس در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته با امام دوازدهم شیعیان دیدار و گفتگو کرده است . این روحانی به نقل از قدیسی که نامش فاش نشده گفته امام زمان در این مراسم گفته که نظام جمهوری اسلامی صاحب دارد » .
آیت الله صدیقی : « مرحوم آیت الله احمدی میانجی از عرفای زمان و از شاگردان آیت الله بهجت ( ره ) بودند . ایشان به محضر امام زمان ( عج ) شرفیاب شده بودند . در یکی از تشریفات گفتند که از امام زمان در خصوص رهبری آقا سید علی سئوال کردم . آقا نظرتان چیست ؟ امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) فرمودند ایشان از ما هستند .
وبسایت صالحات : « صدیقی در مراسمی ادعا کرده است امام دوازدهم شیعیان در پیامی ، رهبری و عملکرد  وی را تائید کرده است . وقتی صدیقی روی منبر این سخنان را گفت همین که خواست تمام کند . فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد . دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .
جالب است که همین مرتجعین ادعا میکنند که آمریکایی ها در به در به دنبال امام زمان هستند و مخالفت آنها با سید علی دیکتاتور و علت حمله نظامی و حضور غیرمشروع شان در عراق همین بوده است نه تاراج نفت و به یغما بردن منابع طبیعی و گسترش اختاپوس نظامی گری و جنگ و هرج و مرج در منطقه .
شاید درست میگویند که استکبار جهانی به رهبری آمریکا در جستجوی مهدی موعود میباشد ، و از کجا معلوم ، شاید او را دستگیر و در زندان ابوغریب کهریزکی اش نموده باشند .
خلاصه علاوه بر زنجیرهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی . افسانه هایی از قبیل مهدی موعود چه آن را مانند روشنفکران مذهبی در زرورق ترقیخواهی بپیچند ، و چه از نوع ولایت مدارانه ،  ایران را در ورطه خرافات فرو برده است . افسانه هایی که با ترویج آن به عمر سراسر نکبت رژیم قرون وسطایی حاکم می افزاید و موجب فقر و فلاکت بیشتر و بیشتر مردم این مرز و بوم میگردد .

No comments:

Post a Comment