Saturday, June 23, 2012

واردات انواع میوه های اسرائیلی و ارزان شدن 10 درصدی میوه ها در ایران




بالاخره تحریم ها کار خودش را کرد و مسئولان ریز و درشت نظام ولایی ، آنهم در روز روشن در حالی که شعارهای کت و کلفت مرگ بر اسرائیل در هر گوشه و کنار این مملکت اسلامی به جشم میخورد ،  با ناز و کرشمه و خنده های ملیح بر چهره های پشم آلود از واردات آلبالو و پرتقال و ... اسرائیلی در بازار  سخن سر میکنند و دیگر لفظ کشور اشغالگر قدس و صهیونیست را بکار نمی برند . 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار استان تهران در گفتگو با یکی از خبر گزاری ها از واردات آلبالوی اسرائیلی خبر داد و گفته است . آلبالوی اسرائیلی به قیمت هر کیلو 4500 تومان در بازار عرضه میشود و این واردات باعث کاهش 10 درصدی قیمت انواع میوه ها در بازار شده است .

 واقعن که در سال حمایت از تولید دست مریزاد . اما چرا از خوشحالی با دمتان گردو میشکنید و بر خلاف گذشته بند و بست ها با صهیونیست ها را در خفا حل و فصل نمی کنید . خدای ناکرده نمی گویید که نیروهای خودی به شعارهای مقدس انقلاب شک میکنند ، سربازان گمنام امام زمانی که در زندانها با همین شعارها تجاوز میکنند و یا در ملاء عام در خیابانها چارپایه اعدام را از زیر پای محکومین بر میدارند .
خلاصه اینهمه سالها زور زدید که خانه بدهید ، آب و برق را مجانی کنید و هر بار تورم لجام گسیخته شیهه کشید و سم بر زمین زد و به پیش تاخت و دمار از روزگار مردم در آورد و جانشان را به لب رساند و نشد که نشد . خدا پدر میوه های وارداتی  اسرائیلی را در کنار دستگاههای پیجیده اطلاعاتی ( در خفا )  بیامرزد که بالاخره طلسم را شکست و با نابود کردن تولیدات داخلی قیمت میوه ها را 10 درصد بعد از سالها جادو و جنبل و دخیل بستن کاهش داد . 
خلاصه ما از همان روزی که آن امام قاتل پای کثیفش را به این خاک گذاشت میدانستیم که همه شعارهای او باد هوا است و برای سرکیسه کردن مردم این آب و خاک میباشد ، وگرنه از آخوند جماعتی که بر کرسی قدرت نشسته است جز حدث اکبر و اصغر بر نمی آید


No comments:

Post a Comment