Saturday, June 16, 2012

امام اول شیعیان ، تا به حال یک شب بی زن نخوابیده ام آنهم زنهای مختلف


اگر به تیتر نگاه کنید کمی تعجب می کنید اما متن را که از یکی از سایت های حکومتی نقل می کنم بخوانید تا دوزاری شما جا بیفتد و توی باغ بیایید . 

مقدس اردیبلی در « حدیقه » از جناب امیر مومنان علیه السلام روایت کرده آن حضرت در منبر فضیلت نکاح و متعه را بیان می فرمود . تا به جایی رسید که فرمود :
 من از روزی که به تکلیف رسیده ام تا حال یک شب بی زن نخوابیده ام و در باقی عمر هم یک شب بی زن نخواهم خوابید .

عمر حاضر بود با خود خیال کرد که با این حرف می توانم علی را کذاب کنم و دروغ او را بر خلق ظاهر گردانم . صبر کرد چون حضرت از منبر پایین آمد ، عرض کرد یا علی متوقعم که امشب قدم به خانه من رنجه فرمایی و مهمان من باشی ، چون حضرت را عادت نبود که اجابت دعوت مسلمان ننماید قبول فرمود .
عمر بام بسیار بلندی داشت حضرت را بالای آن بام برد و بعد از صرف طعام چون حضرت به استراحت مشغول شد ، عمر از بام به زیر آمد و نردبان را بر داشته به روی زمین خوابانید که حضرت نتواند به زیر آید . پس داخل حجره خود شد و بخفت .
اتقاقا عمر خواهری داشت مدتی بود که عاشق حسن و جمال حضرت بود و او را میسر نمی شد آنوقت فرصت را غنیمت شمرده و بر خواست آهسته به نزد نردبان آمد و نردبان را بر بام گذاشت و بالا رفت و بالای سر حضرت نشست .
حضرت چشم باز کرد و فرمود کیستی ، عرض کرد منم خواهر عمر ، یاعلی تو را به حق رسول مرا متعه کن و بقیه ماجرا . . .  18+
 نقل از سایت متعه و ازدواج موقت سنت مظلوم نبی 
حدیث و آیه در مورد صیغه



No comments:

Post a Comment