Friday, June 22, 2012

هشدار ، خوردن این بیسکویت بر اساس فتوای مراجع تقلید حرام است




از جمله محصولات و ماکولات که در گذشته و حال در مطبوعات و رادیو و تلویزیونها در باره خوردن یا نوشیدن آنها هشدار داده شده بود ، ماء اشعیرهای الکل دار ، آدامس های جنسی ، شکلات های وارداتی با نقش زن نامحرم و لخت و عور و غربی  بوده است .
این روزها اما بیسکویتی ساخت کشور تایلند ،  فروشگاههای مختلف کشور را لبریز کرده است و به دلیل خوشمزگی و انرژی زا بودن فت و فراوان بفروش میرسد .  مردم بی آنکه نوشته پشت آن را که به زبان انگلیسی است بخوانند از فروشگاهها آن را میخرند و نوش جان میکنند . استغفرالله گاه حتی دیده شده است  کسانی که  لباس مقدس روحانیت پوشیده اند و سمبل و نماد فرهنگ ولایی میباشند در گوشه و کنار و در مراسم عقد و عروسی از آن استفاده میکنند .
بر اساس نوشته پشت بسته این بیسکویت در تولید آن از ماده شیطانی و سکر آور « ژلاتین گاو » « Choco Pie  » استفاده شده که بر اساس فتوای مراجع تقلید ، خوردن آن حرام در حرام است .

اما اینکه مراجع محترم تقلید چگونه این راز را کشف کرده اند  حرف و حدیث های زیادی نقل شده است . یکی از این حرف و حدیث ها ، قوه ماورالطبیعی روحانیت است و دیگری علم الکتاب و بعدی علم لدنی و از همه مهمتر مقام عنداللهی آنها میباشد .
اگر خدای نکرده شما هم از قربانیان فروش این نوع بیسکویت در تهران یا دیگر شهرهای ایران میباشید . بسرعت دهان خود را هفت بار با آب کر بشویید و کتاب حلیه المتقین را باز کنید و در صفحه 543 این دعا را 700 بار بخوانید و بعد از وضو 564 مرتبه نماز دفع الکل از اعضا و جوارح را با حالت روحانی و ناله تضرع به درگاه احدیت بجای آورید . 
امید است که با رعایت این نکات کلیدی  این ماده خطرناک و شیطانی یعنی ، ژلاتین گاو از بدنتان رخت بر بندد . 




No comments:

Post a Comment