Thursday, June 28, 2012

فتوای قتل گلاله کمانگر نویسنده کتاب قرآن در میان اسطوره و جادو



مشکل دنیا اینست که احمقها کاملا به خود یقین دارند
در حالیکه دانایان سرشار از شک و تردیدند .

برتراندراسل



باز هم فتوای قتل ، باز هم ایجاد فضای رعب و ترس  . به راستی که باور نکردنی است آن هم در دهه دوم قرن بیست و یکم که جهان با سرعت شگفت و فوق تصور در عرصه های مختلف به پیش میرود . 
ملا غفار عبدالرحیم ، در منطقه کردستان عراق مسلمانان را به قتل گلاله کمانگر نویسنده و عضو حزب دموکرات کردستان ایران  فرا خوانده است و او را مصداق ساب النبی دانسته است . همان سنتی که خمینی در منطقه با فرمان قتل سلمان رشدی در بحبوحه بحرانهای داخلی و بین المللی براه انداخته بود تا دگر اندیشان را بترساند که وارد منطقه ممنوعه و خط سرخ نظام نشوند ، چرا که معیارهای ایدئولوژیک نظام رابطه ای سیستماتیک با خطوط سیاسی نظام دارد و هر خدشه ای به آن بلاواسطه چتر مادی آن را را نیز در یک رابطه متقابل و دیالکتیکی فرو میپاشد .
 نویسنده این کتاب « قرآن در میان اسطوره و جادو »  متهم به هتک حرمت و توهین به اسلام و پیغمبرش شده است . ملا غفار عبدالرحیم اظهار کرده است که او قرآن را مورد شک و تردید قرار داده است و بخاطر همین مساله قتلش بر هر کسی که به او دسترسی دارد ، در هر کجای جهان واجب است . . او همچنین گفت که مراجع تقلید و بزرگان جهان اسلام باید در برابر این حرمت شکنی و اهانت به رسول خدا و قرآن موضع گرفته و مسلمانان را تشویق به کشتن این مرتد کنند تا دیگر در جهان کسی جرات نکند که احکام جاویدان اسلامی را مورد تردید و تشکیک قرار دهد .



No comments:

Post a Comment