Sunday, June 10, 2012

عکس لخت نمایندگان پارلمان اسلواکی



 روی تابلو نوشته شده است که باید از مصونیت پارلمانی رها شویم

17 عضو پارلمان اسلواکی یعنی نمایندگان عضو حزب لیبرالی جنبش آزادی و همبستگی در فیس بوک در اعتراض به مصونیت قضایی برهنه شدند و تصویر لخت و عور خود را منتشر کردند . این حزب گفته است که نمایندگان پارلمان نیز مانند دیگر انسانها هستند و احتیاجی به مصونیت قضایی ندارند .

بنده حقیر یعنی « خرافه یک لاقبا » از این هتک حرمت کنندگان و بی بند و بارها سئوال میکنم . مگر شما در عصر بیداری اسلامی  ولایت فقیه ندارید که افسارتان را مانند امت اسلامی ایران به دستشان بدهید . بخدا دل علمای اعلام ازدست شما خون است . شما با این عکس ها حتی نرینه ها را از قبرها بر انگیخته اید ، چه رسد به زنده ها و روحانیون  عزیز حوزه های علمیه ، همان جانورانی که  در تحریک پذیری انگشت نمای خاص و عام هستند . 
 سایت های حکومتی برای جلوگیری از آشوب و هرج و مرج و تحریک قوای جنسی همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید « مادینه ها » را رنگ سیاه زده اند تا حس شهوت را در خوانندگان خفه کنند ، اما این مشنگ ها و دست و پاچلفت ها نمی دانند که بر طبق آمار و ارقام خود حکومت اسلامی  آمار لواط کاران !؟ در سال تولید  بیشتر از تجاوز به دختران مسلمان در ایران شده است . آری بی شک این عکس لخت و عور مردان ،  آنها را تهییج به همجنس خود میکند و باز آمارها را بالا و بالاتر میبرد . 






No comments:

Post a Comment