Wednesday, June 06, 2012

نان یا قرآن



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از کمک های یک میلیاردی وزارت ارشاد به موسسات قرآنی خبر داد .
حجت الاسلام علی مریدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر بیان داشت ، این حمایت از سوی مرکز توسعه وترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توانمند سازی و گسترش فعالیت های قرآنی در هرمزگان صورت گرفته است .
وی افزود اعتبار مذکور برای ساخت مکان ، تجهیز و همچنین کارهای آموزشی در اختیار موسسات قرآنی استان هرمزگان صورت گرفته است .
وزیر آموزش و پرورش از ایجاد 500 مدرسه تخصصی قرآن در کشور طی سال تحصیلی 91 - 92 خبر داد و گفت : این مدارس به عنوان قطب های معنوی و مذهبی کشور خواهند بود .
این کمک های میلیاردی وزارت ارشاد بی شک در راستای سخنان خمینی میباشد که اقتصاد را برای خر میدانست . مهم نیست در این استان مردم آب و برق و گاز  و حمام و سرویس های بهداشتی و نان به سفره  ندارند . مهم حفظ بیضه اسلام عزیز است . برای همین حکومت اسلامی ساختن مدارس و خانه ها در ونزوئلا و سوریه را از پولهای به غارت رفته نفت در سرلوحه کار خود قرار داده است و برای مردم به جان آمده این مملکت ، موسسات قرآنی میسازد  تا به فقر و فلاکت و استبداد مذهبی تن در دهند و مبارزه با این نظام فاسد را بر اساس آموزشهای دینی  جنگ علیه خدا و رسول خدا قلمداد کنند و به عمر نکبت بار خود ادامه دهند .

به این دلخوش نباشید که شما را صاحب خانه میکنیم
نفت و گاز را مجانی میکنیم




خبرگزاری ایسنا از قول خامنه ای نقل کرده بود که  ایران به پیشرفته های عظیمی در دوره اسلامی رسیده است 



No comments:

Post a Comment