Tuesday, June 26, 2012

دهه تکریم مساجد و بیزاری جوانان از اسلام




بیزاری از مذهب و رویگردانی جوانان از مسجد روز به روز در این میهن آخوند زده افزایش می یابد و آه و ناله های آیت الله های فسیل و مفت خور که از عقب مانده ترین اقشار جامعه میباشند  مفید فایده ای نمی گردد . 
در عصری که تغییر و تحولات در عرصه های مختلف با سرعت محیرالعقول به پیش میرود ، طبیعی است که جوانان دیگر به پای منبر آخوندهایی که منابع اصلی آنها در آموزشهای دینی و اجتماعی تحریرالوسیله بو گرفته خمینی  و آت و آشغال هایی نظیر حلیه المتقین است نمی روند . 
جنبش نقوی که دهها هزار جوان را در اینترنت گرد هم آورده است ، ره آورد این دلزدگی جوانان از دین و مذهب و خندیدن به ریش و پشم علمای اعلام است .  
نظام قرون وسطایی اسلامی در ایران در جهت مبارزه با این رویگردانی مردم از خرافات و جادو و جنبل های مذهبی ،  آخرین بار به فتوای مرگ علیه شاهین نجفی توسط چند آیت الله توسل جسته بود تا چوب لای این چرخ بگذارد اما در عمل دیدند که دیگر آن سبو شکسته و آن پیمانه ریخته است و این فتواهای جنایتکارانه به ضد خود بدل شد و ترانه نقی با استقبال میلیونها هموطن ایرانی مواجه شد در حالی که به پای منبر روضه خوانی ولی امر مسلمین جهان با همه تبلیغات و بوق و کرناها پیش از چند صد نفر از اوباش و پیر و پاتال های مزد بگیر نمی روند .  

 سردار نقدی در همایش بزرگ مسجد و بسیجیان علوی گفته بود : امروز برای پیشبرد دفاع نرم 35 هزار مسجد و حداقل 150 هزار روحانی کم داریم و این وظیفه همه دستگاهها است که به این نیاز ها رسیدگی کنند .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چندی قبل با اظهار تاسف از رویگردانی جوانان از مسجدها گفته بود : اگر ما بتوانیم نماز را به شکل صحیح ترویج و فرزندانمان را نماز خوان کنیم 90 درصد از مسائل و مشکلات ما حل خواهد شد .

بنا به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی ، دبیر ستاد دهه تکریم مساجد با اشاره به اینکه پیش از هزار مسجد در تهران در موقع اذان صبح تعطیل هستند گفت : در واقع دهه تکریم مساجد برای این است که حساسیت ها را در مردم و مسئولان  بیشتر کنیم . باید در رفع مظلومیت مسجد بکوشند . دهه تکریم مسجد در دهه آخر شعبان بر گزار میشود .

واقعیت این است که این همه چسناله های آیات عظام و ائمه جماعات دردی را دوا نمی کند و بر عکس قوز بالای قوز میشود . راه حل اساسی معضلات جامعه ایرانی تنها با بر کندن ریش و ریشه این نظام شفا می یابد . خشم انفجاری مردم ایران از مذهب و آخوندهایی که تبلور این خرافات میباشند آنقدر زیاد است که دیگر محال است در به پاشنه سابق بچرخد و جوانان این مرز و بوم ، بخصوص زنان با این همه سرکوب و جنایات به گذشته روی بیاورند . 




No comments:

Post a Comment