Thursday, November 01, 2012

جوک سال 91 اعلام آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی برای کمک به توفان زدگان آمریکا




در حالی که هنوز زلزله زدگان در آذربایجان بی سرپناه  در زیر سرمای شدید میلرزند  جمعت هلال احمر جمهوری اسلامی با ارسال پیامی به جمعیت صلیب سرخ آمریکا ، با ابراز تاسف از توفان ویرانگر سندی آمادگی کامل خویش را جهت ارسال کمک های بشر دوستانه اعلام کرد .

خنده دارتر اینست که باشگاه خبرنگاران جوان از قول سی ان ان وسازمانی  تحقیقاتی ( البته غیبی )  اعلام کرده است  : «  توفان سندی نتیجه فناوری پیشرفته ای است که توسط ایران تولید شده است و مجازات افرادی است که در امور سوریه دخالت کرده و برای ضربه زن به محور مقاومت تلاش میکنند » .
این نوع وقاحت و دهان دریدگی تنها از حکومت آخوندی بر می آید که با ارسال نیروهای سرکوبگر به مناطق زلزله زده از ارسال کمکهای مردمی به هموطنان جلوگیری می کنند  و کسانی را که اقدام به این عمل کرده اند  بازداشت و روانه زندان میسازند و از آنطرف اعلام حمایت از مردم مناطق فاجعه زده آمریکا میکنند . 
از قدیم و ندیم گفته اند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . چرا که این تبلیغات تنها مصرف داخلی و بین المللی دارد و شعار و دروغی  بیش نیست . 

عکسی از کودکی دو ساله که دیشب در شهرستان ورزقان ، از شهرهای زلزله زده بر اثر سرمای شدید  جان سپرد . مردم در این مناطق در دمای زیر صفر بدون بخاری بسر میبرند .