Thursday, November 08, 2012

آقای لاریجانی مذاکره در جهنم است این یا مذاکره در بهشت



بَه بَه  چشم مان روشن ، 34 سال شعارهای گلو پاره کن مرگ بر استکبار گفتید و با کامیون کامیون ساندیس و خرمن خرمن وعده و وعید عده ای   را به خیابانها آوردید سم بر زمین زدید و زوزه کشیدید  و امروز بر خلاف سخنان صریح و بی پرده خمینی که مذاکره با آمریکا را از خطوط قرمز نظام میدانست . با دو تا سیخونک که آمریکا به خشتک نظامتان زد بادتان در رفت و میگویید که برای حفظ بیضه ولایت فقیه که جانشین رسول الله است میخواهیم  با آمریکا مذاکره کنیم .

محمد جواد لاریجانی در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاهها بر خلاف گریز به عاشورا در آستانه محرم گفت : اگر منافع نظام ایجاب کند که میکند با آمریکا حتی در قعر جهنم هم مذاکره می کنیم . مذاکره با آمریکا برای ما تابو نیست .
او با تاکتیک فرار به جلو بحرانهای مرگبار و بیدرمان اقتصادی و سیاسی را به گردن اصلاح طلب هایی که حتی آنها را در انتخابات اخیر چلاندند و سرشان را در کاسه مستراح فرو کردند و در مصاحبه های تلویزیونی سکه یک پولشان کردند انداخت .
به هر حال این گوه خوری ها تازه گی ندارد ، امام راحل هم میخواست جنگ را تا فتح قدس و نابودی اسرائیل و استقرار امپراطوری خونین اسلامی در سراسر کره خاکی ادامه دهد و در نهایت جام زهر را نوش جان کرد .
خامنه ای نیز اگر بخواهد این روند را ادامه دهد باید مانند امام راحل همان « چیز » را بخورد و از برنامه های خطرناک هسته ای کوتاه بیاید و دستهایش را بالا ببرد ، هیلاری کلینتون نیز پیشاپیش مشتلق اش را داده بود و گفته بود که در مورد مابقی قضایا یعنی حقوق بشر  چشم هایمان را می بندیم و نه تنها سیاست شتر دیدی ندیدی را ادامه میدهیم بلکه ادوات و تجهیزات جاسوسی به شما میدهیم تا مخالفان نظام ولایی را در انتخابات در پیش رو هر چه بهتر و بیشتر سرکوب کنید .

این اظهارات نشان میدهد که رژیم به دقیقه 90 و به مرز خطرناکی رسیده است و خرخره اش با آنهمه شعر و شعارها بدجوری فشرده شده است که میخواهد برای جان بدر بردن از خیزش مردم ایران ، حتی  از خطوط قرمز خود بصورت علنی بگذرد .
به هر حال مذاکرات پشت پرده از هفته های قبل به دستور خامنه ای شروع شده و اکنون از زبان یکی از مسئولین از محاق بیرون می آید تا  تنش ها و کنش و واکنشها سنجیده شود . آنچه مشخص است این است که رژیم بی گدار به آب نزده است ،  بقول طبیب زاده تحریم ها علیه رژیم صد در صد و فلج کننده است و برای برون رفت از این بحران نباید مسئولان به جان هم بیفتند و حرفهای خامنه ای را جدی بگیرند چرا که آن سخنان برای استفاده از ویترین نیست . 


آیا رژیم از برنامه های هسته ای خود کوتاه خواهد آمد . آیا آمریکا بله را خواهد گفت و درهای بهشت را با جهنم فرستادن مردم ایران برای فاشیسم مذهبی خواهد گشود . جواب سئوالات در آینده مشخص خواهد شد .