Friday, November 02, 2012

نامه سرگشاده الاغ داران امامزاده داوود به خانم هیلاری کلینتون





 با توجه به این که در راستای رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی  در مسیر خودکفایی  ، مالیات از الاغ داران از 2 ماه گذشته چند برابر شده است .
و با توجه به این که تحریمها  قیمت اجناس را  ده برابر کرده است و در این راستا قیمت تردد با الاغ از ساعتی 20 هزار تومان به 40 هزار تومان رسیده است اما این تمهیدات باز هم کفاف خرج روزانه ما  الاغ داران را نمی دهد . 

بانو هیلاری
حساب کنید یکسال قبل قیمت دلار 1000 تومان بود و اکنون از 4000 تومان هم گذشته است . الله وکیلی قیمت تردد با الاغ باید متناسب با قیمت دلار بالا میرفت و 4 برابر یعنی 80 هزار تومان میشد اما نشد . چرا که امام جمعه ها به ما گیر میدهند و در این راستا چند الاغ مان را باز داشت کرده اند و ما را از نان خوردن انداخته اند .
ما تنها قشری نیستیم که از بابت تحریم زیان دیده ایم خوشبختانه  قیمت تردد با الاغ دو برابر شده است اما ساعات کار استادان دانشگاه همان 10 هزار تومان مانده است یعنی ما 4 برابر از آنها بیشتر حقوق میگیریم .

 بانو کلینتون
ما الاغ داران امامزاده داوود از شما عاجزانه استدعا داریم که اگر به فکر ما نیستید حداقل به فکر الاغ هایمان باشید . چرا که شنیدیم شما بر خلاف امام راحل که اقتصاد را مال خر میدانست ،  حقوق حیوانات بخصوص الاغها را از حقوق بشر و مردم ایران بیشتر  اهمیت میدهید .
خانم کلینتون بخدا قیمت یک کیلو شیر ارزانتر از یک کیلو علوفه شده است . کاه کیلویی 1000 تومان جو 850 تومان ، یونجه خشک 900 تومان  .
علاوه بر این دهها آخوند با عمامه های سفید و سیاه روزانه نه تنها ما را میدوشند و شندر قاز را از دستمان می قاپند بلکه مجانی با آن کون گشادشان سوار الاغهای بی زبانمان میشوند و به زیارت امامزاده  می روند .

  به داد الاغهای ما برسید .

 امضا جمعی از الاغ داران امامزاده داوود