Monday, November 26, 2012

مردمی که با یزید زمان برای حسین سینه میزنند



 حمله و هجوم مردم برای آش نذری روز عاشورا
درخت چناری که در عاشورا خون گریه میکند
مردم ایران در دهه دوم قرن بیست و یکم به تاریکخانه های قرون وسطی پرتاب شده اند 
 

ابراهیم بیاتی معاون اطلاعات سپاه « فجر » استان فارس سال گذشته در خبری که پس از ساعتی از خبرگزاری فارس حذف شد گفته بود :  « تحقیقات ارتش سایبری سپاه پاسداران نشان میدهد کاربران اینترنت در تهران در روز عاشورا از نظر مراجعه به سایت های غیر اخلاقی در میان 183 کشور در جهان در رتبه نخست قرار گرفته اند » .

این سنت امسال نیز البته با آمار و ارقام بیشتری ادامه داشت . اما خبرگزاری ها جرات آن را نداشتند که اعلام کنند . در ایران اسلامی مردم چنان تشنه سکس و هجوم به آش های نذری در ماه محرم هستند که انگار چیزی بجز شکم و زیر شکم در این مملکت وجود ندارد .
مردمی که با یزید زمان بعد از 1400 سال قمه و زنجیر میزنند و در کشتن شنیعانه ستار بهشتی ها در ایران سکوت میکنند و برای بدست آوردن یک کاسه حلیم از سر و کول بالا میروند تا این آش نذری دردهایشان را شفا یا آرزوهایشان را بر آورده کند .
مردمی که تنها در یک شب 25 هزار نفرشان در زیر درخت چناری که میگویند در روز عاشورا خون گریه میکند ماتحت خود را پاره میکنند و از تیری که به گردن علی اصغر نشست گریبان میدرند اما در برابر جنایات سربازان گمنام جمهوی اسلامی که در سوریه کودکان شیرخواره را به گلوله می بندند خفه خون میگیرند .

این  خرافه های لجن آلود است که این رژیم جهنمی را زنده میدارد و بر عمرش می افزاید وگرنه این فلک زده ها هیچ کمتر مردم دیگر کشورهایی که در خیابانها ریختند و بساط استبداد را در هم کوبیدند نیستند .
این مذهب افیونی است که مردم را توسری زده و قضا و قدری ببار آورده است و زنجیرهای خرافه ای که این آخوند های مفت خور بر روح و جانشان می بندند . وگرنه ملتی که از این غل و زنجیرها رها گردد یک لحظه نمی گذارد که این آیت الله ها و آخوندهای کون گشاد از آنها سواری بگیرند و خونشان را در شیشه کنند . 

برای دیدن عکسها به این لینک از وبلاگ خرافه کلیک کنید