Thursday, November 01, 2012

کشف حجاب اکبر عبدی خشم مراجع را بر انگیخت



خدا به سر شاهد است که « خرافه » با دیدن این عکس کشف حجاب « اکبر عبدی »  که به تقوی و دیانت و مسلمانی مشهور عام و خاص است ، یکهو یکه خورد . آنهم عکسی  در جراید کثیرالانتشار مملکت اسلامی .
بدین جهت کنجکاو شدم و یک راست سراغ رساله ها رفتم و نیم نگاهی به آنها انداختم . از جمله در رساله آیت الله ... قدس الله نفسه الزکیه مشاهده کردم که نوشته بود  : 

« زن نمایی ، بنا بر احوط جایز نیست .  تشبه مرد به زن و کلاه گیس گذاشتن و تحریک شهوت جنس موافق و مخالف اصلا و ابدا جایز نیست و اشکال دارد . همانگونه که میدانید در زمان اتصال شدت تحریک مو از پوست طبق روایات و احادیث و تجربیات  بسی بیشتر است . چه رسد که عطر هم به خود بزند و استشمام آن صغیر و کبیر را از صراط مستقیم منحرف کند » .

چه خوب میشد که این غرب زدگانی که خود را هنرپیشه مینامند نیم نگاهی هم به این رساله ها می انداختند و موجب هرج و مرج و تشویش جوانان مملکت اسلامی و جامعه روحانیت  نمی شدند


به راستی آیا اکبر عبدی نشنیده است که سربازان گمنام  بر اساس فتوای مراجع محترم میخواهند پستانهای گلشیفته را ببرند و در سینه ای نقره ای به نایب امام زمان تقدیم کنند تا درس عبرتی برای آنانی باشند که خطوط قرمز اسلام را زیر پا میگذارند و اشک خون از چشمان مومنین جاری میسازند . پس چرا این هشدار ها را جدی نمی گیرد ، چرا !؟