Sunday, November 11, 2012

سقوط یا مرگ انسانیت در مملکت اسلامی ، قطع دست یک زن به خاطر النگو در تهران




عجب قاراشمیش و هردمبیلی مملکت اسلامی شده است .  ما را باش که خیال میکردیم تنها با فتوای علمای اعلام و حجج اسلام و فقهای عظام دست و پاهای شکلات دزد و قالپاق دزد و آفتابه دزدها برای حفظ و امنیت  دزدهای بزرگ و میلیاردی قطع میشوند اما باز هم مثل همیشه اشتباه کرده ام .
 
در خبرها آمده است که یک موتور سوار در یکی از خیابانهای شمالی تهران آنهم در روز روشن با شقاوت و بیرحمی تمام دست یک خانم را برای چند النگو قطع کرده است .  در یک ماه قبل هم در شهرک اکبر آباد اسلام شهر حادثه ای مشابه  رخ داده بود که رسانه ها زیر سبیلی آن را رد کرده بودند .

« خرافه » به شهروندان محترم بخصوص بانوان ، برای یادآوری متذکر میشود که در خیابانها دستکش در دست بگذارند و النگوهای خود را در زیر چادرها پنهان سازند و همچنین گردنبندهای طلایی و قشنگ شان را . چرا که خدا را چه دیدی یک بار برای انگشتر یا النگوهایتان دستها را میبرند و دفعه بعد برای در آوردن گردنبندهای زیبایتان گردنها را .

همچنین به سارقان مسلح یا غیر مسلح یادآوری میکنم که در جهت قطع دست و پا به احادیث و روایات توجه کنند و حد و حدود احکام را رعایت ،  چرا که بر طیق شریعت و رساله علمای اسلام تنها باید چهار انگشت از مفصل انگشتان بریده شود و کف دست و انگشت شست باقی بماند دلیلش هم طبق گفته ائمه معصوم در کتاب وسائل الشیعه این است که اگر دست از مچ یا مرفق بریده شود دیگر دستی برای او باقی نمی ماند که نماز بخواند وسجده کند .