Sunday, June 30, 2013

چند نمونه از خرافات در ایران


    به این حیوان نجیب نیز رحم نمیکنند

نیم نگاهی به رسانه های حکومتی بیندازید  . از صدر تا ذیل و ریز و درشت پر شده اند از خرافات . اینهمه ترویج  چرندیات و پرندیات  . اینهمه احادیث و روایاتی که روز و شب از سر و کول کوچک و بزرگ بالا میروند و مغزها را از همان دمی که تولد میشوند مسموم میکنند براستی برای چیست .
مزخرفاتی که حتی مرغ پخته را به خنده وا میدارد اما با اینچنین امت ولایی مانند تشنه ای له له زنان بسویش میدوند .
اگر این گنداب هایی که 24 ساعت از رادیو و تلویزیون و  مساجد و دیگر اماکن مذهبی و غیره در بوق دمیده میشود ،  در دهه های گذشته بود میشد توجیه ای برای آن یافت . اما امروز ما در دهه دوم قرن بیست و یک در اوج پیشرفت های علمی و عصر آگاهی ها زندگی میکنیم .
بیش از دوازده هزار امامزاده در ایران اسلامی کشف شده است ، روز و شب بر تعداد مساجد و مراکز مذهبی و جمکرانها افزوده میشود ، و هر از گاهی ضریح فلان و فلان امام و پیغبری را از خون و گوشت و پوست مردم گرسنه و بیکار از طلا میکنند و هی این و آن را از عذاب بعد از مرگ و وحشت شب اول قبر و گذشتن از پل صراط و هزاران هزار شکنجه های روحی و جسمی دیگری که از قول خدایشان نقل میکنند میترسانند .
کتابخانه ها و مدارس و دانشگاهها پر شده از کتابهای آیت الله های شارلاتانی  که به اندازه یک خر نمی فهمند و ترجیع بند همیشگی حرف و حدیث هایشان در باره سهویات و شکیات و مسائل بغرنج  دخول از دبر و قبل  و ترس و وحشت از دنیای پس از مرگ و خشم و غضب خدایی جلاد است  .


حساب کنید در یک روستای کوچک ( طرزه ) در سمنان  که دارای  15000 متر مربع  مساحت می باشد و 250 خانوار در آن زندگی میکنند 40 مسجد وجود دارد . از هر 8 خانوار در این روستا یک نفر به لباس مقدس !؟ روحانیت در آمده است . د ر دیگر مناطق این مملکت خرافات زده هم آمار و ارقام به همین ترتیب است و مسئولین نظام باز هم داد و فریاد بر می آورند که ما کمبود مسجد و آخوند داریم .

آیا از خود پرسیده اید چرا مردم ما توسری خور و مطیع و بنده صفت بار آمده اند و سهل و ساده به ظلم و ستم تن داده اند و برخلاف مردم با غیرت سوریه و مصر و لیبی و تونس و دیگر کشورها به خیابانها نمی ریزند و فریاد آزادی سر نمیدهند . مگر ما چه مان کمتر از آنهاست  . مگر در این مملکت جنایات و اعدام و کشت و کشتار و تجاوز دهها بار از آن کشورها بیشتر نیست .
مگر فقر و بیکاری و تورم و گرانی و اعتیاد و فحشا و قاچاق انسان و اختلاس و دهها معضلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و ایدئولوژک در این کشور بیش از آنها نیست .
اما چرا به جای اعتراض و مخالفت ، هزاران تن به تماشای عمل شنیع اعدام در ملاءعام  میروند و با شادی گپ میزنند و تخمه میشکنند و بدتر از آن از اینکه یک آخوندی که پرونده جنایتکارانه اش مشخص است و هر را از بر تشخیص نمیدهد  با آن همه تجربیات تاریخی در همین چند دهه گذشته باز او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب میکنند و بجای شعار آزادی و برابری از اینکه پالان خری عوض شده است در خیابانها جشن و شادی و پایکوبی میکنند و از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه میبرند .
چرا غیرت ها در ما مرده است ،  چرا قفل سکوت بر لبها زده ایم و به راحتی تن به زنجیرها در داده ایم .
اگر از من سئوال میکنید میگویم که یکی از علل اصلی اش غل و زنجیرهای خرافات میباشد ، آخوند بود و نبود و وجود و لاوجودش به این خزعبلات بسته است ، به گسترش جمکرانها ، به دعا و دخیل بستن ، به کشف امامزاده ها ، تا غیرت ها را در ما بکشد ، تا ما را برای پر کردن جیب های گشادش از جهنم بترساند ، تا بر عمر نکبت بار خود با این لوش و لجن ها بیفزاید .
همان آخوند و مراجع تقلیدی که از بیرون بودن یک تار موی زن بر سر و سینه  میکوبند و فریاد وا اسلاما و واشریعتا سر میدهند و در برابر کشت و کشتار و اعدام و شکنجه ها نه تنها حرفی به مخالفت نمی زنند بلکه آن را تشویق و ترغیب هم میکنند .



 شفا یافتن یک بسیجی نابینا توسط آیت الله خامنه ای
امام زمان به آیت الله مصباح درگوشی گفت که به غیر از مجتبی خامنه ای رهبری جهان اسلام را در دست نگیرد