Sunday, June 30, 2013

در بازی ایران و ایتالیا حتی یک ایرانی با حجاب حضور نداشت




باور کنید در میان آنهمه تماشاگران پر شور و شوق والیبال در ایتالیا حتی یک نفر هم با حجاب نبودند تا بیرق جمهوری اسلامی را در غرب کافر بر افرازند .  همه و همه از مرد و زن  چهره ایرانی داشتند . آنها قبل از آمدن در اتوبوسها به جای خواندن سرود جمهوری اسلامی سرود ای ایران ای مرز پر گهر را با صدای بلند میخواندند و به این وسیله به پشم و ریش نظام ولایی میخندیدند .


سیمای جمهوری اسلامی یا همان پشم و شیشه همه هم و غمش این بود که صحنه ها را طوری بچیند تا خدای ناکرده چهره یک نفر از تماشگران ایرانی بخصوص زنها را نشان ندهد تا امت همیشه در صحنه چشمش به آنها بیفتد و به راههای انحرافی بیفتد .  


برای همین است که داد و فغان و فریاد وا اسلاما و وا شریعتا عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آقای مطهری در گفتگو با مهر در آمده که آخر چرا رسانه های ملی اهمیتی به حجاب و موضوعات فرهنگی نمیدهند و در زمان برگزاری مسابقات لیگ جهانی بین تیم های والیبال ایران و ایتالیا و همچنین مسابقات جام کنفدراسیون تصاویر زنان برهنه را که آب بر لب و لوچه هزاران هزار طلاب انداخته بود و نماز و روضه هایشان را باطل کرده بود به زیر تیغ سانسور نیمی برند آن هم در زمانی که ایران اسلامی مجهز به سلاحهای مخرب هسته ای برای فرود آوردن آخرین ضربات مرگبار تا زمان ظهور به کشورهای استکباری شده است .


پس کجاست آنهمه شعر و شعارهایی که جمهوری اسلامی در بوق و کرنا میدمد که جهان تشنه اندیشه های امام راحل است . به رب و به رسولی که باورشان ندارم حتی یک نفر از میان ایرانی های در خارج پرچم خرچنگ نشان جمهوری ضد ایرانی را در دست نداشت و همه به جای الله در وسط پرچم نام ایران را  و یا به روی پیراهن به  و یا به چهره های زیبایشان نوشته بودند . آنها با این عمل خود آبروی نداشته نظام را بباد دادند . باور کنید که این نوع جنگ نرم از هر نوع جنگی خطرناکتر است .


البته و صد البته تقصیر مسئولین نیست ، این ایرانی ها هر چه امامزاده و جمکرانها و آخوند برایشان تولید کردیم و مفاتیح الجنان و رساله های علما را بخوردشان دادیم ،  اسلامی بشو نیستند که نیستند . مثل همیشه و بر خلاف علمای اعلام که از نام ایران نفرت دارند اول ایرانی اند و بعد زرتشتی و یهودی و مسلمان و ... و این برای نظام خطرناکترین چیز است .

برای همین است که مسجدها خالی شدند و کسی به نماز جمعه جز بسیجی ها و فاطی ها و عوامل نظام نمیروند .
یکبار جنتی پیشنهاد کرده بود که اگر در خارج از کشور کسی با بیرق اسلام به تماشای ورزش نمی رود بهتر است که بچه های خودمان را از اوین و کهریزک  به عنوان تماشاچی  ببریم که اتفاقن همین کار را کردند اما بیشتر آنها با دیدن دختران لخت و عور غربی  همانجا ماندگار شدند و عطای زندانبانی و شکنجه گری را به لقایش بخشیدند و آبروی نداشته نظام را بردند .
همانطور که علم الهدی گفتند ، بهتر است ورزش را به همان تیراندازی و اسب سواری و شمشیر زنی مانند صدر اسلام خلاصه کنیم تا دیگر عمود خیمه نظام به خطر نیفتد و مردم به کوچه و خیابان نریزند و رقص و پایکوبی و شادی نکنند .



از سوی دیگر خبرهایی رسیده حاکی از آن است که جامعه روحانیت در یک اقدامی خودجوش با پاهای برهنه و کفن پوش با شعار ما اهل کوفه نیستیم از قم به سوی مجلس شورای اسلامی که ضد انقلاب های فراری طویله اش می خوانند در حرکتتد .

با این چنین « خرافه » به شیران فارسی یعنی والیبالیست هایی که جانانه بازی کردند این درخشش بی نظیر را در ورزش میهن تبریک میگوید ، آنها نشان دادند که ورزش ایران اگر چه جای زنان خیلی و خیلی هم خالی است حرفی برای گفتن دارد و در آینده قدم های بالا بلندتری را در این راستا به همت جوانان و مربیان دلسوز بر خواهد داشت .


آیت الله اشکنه گفته بود که زن بی حجاب از هر اسلحه ای خطرناکتر است


 درست چند روز قبل  با آنکه مسئولین نظام هشدار داده بودند که عکس زنهای بی حجاب را در تلویزیون زیر تیغ یا ساطور سانسور ببرید ولی باز هم رعایت نکردند و تصاویری مانند عکس فوق را که یک خواننده سکسی و مروج فسق و
فجور میباشد بنمایش عموم گذاشتند . همان عکسی که دل عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطهری را به درد آورد و فریاد وا اسلاما و وا شریعتا از دهانش به آسمان بر خواست .