Tuesday, June 11, 2013

قبرهای چند میلیارد تومانی در ایران اسلامی




ما را بگو که خیال میکردیم این نظام که اگر هیچ کاری هم نکرده باشد حداقل قبرستانها را آباد کرده است و اگر در این دنیا خانه و آب و برق مجانی به قول خمینی ملعون به مردم نداده است  در زمان مرگ این امت ولایی کار خیری کرده است و در مناطقی با صفا و خوش آب و هوا آنها را رهسپار آن دنیا میکند تا در شب اول قبر از چهره های منحوس نکیر و منکر نترسند و دچار فشار مضاعف نگردند .


اما حیف که چنین نشد و نه تنها چنین نشد که قیمت های نجومی قبرها برق از کله آدم می پراند . این روزها  وحشت از مرگ و خرید یک قطعه قبر در این مملکت اسلامی به کابوسی برای مردم تبدیل شده است و همه میترسند که میت روی دستشان بماند و دچار مشکلات اخروی گردند .
اما خوشبختانه در طرف دیگر قضیه تا بخواهی کار دلالانی که به خرید و فروش قبر میپردازند و مرده خوارهای روضه خوان و آخوندها با جیب های گشان شان توی روغن است و با نرخ گذاری روی قبرها و تبلیغ های پر زرق و برق به کسب مال حلال میپردازند . 


قبرها در ایران هم به دو طبقه  بالایی ها و پایینی ها تقسیم شده اند و قیمت ها بسته به این که در  مجاورکدام منطقه و چه نقطه ای یعنی غنی یا فقیر نشین و دیگر پارامترهای ولایی  باشند فرق میکند . آنهایی که نزد امامزاده های قلابی و حقیقی یا دست دوم و دست اول باشند قیمتشان سر به فلاک میکشد و یک لاقباهایی مثل ما باید چشم خود را از آن درویش کنند و حتی به مخیله خود راه ندهند  چرا که قیمت های آن گاه از چند میلیارد تومان هم تجاوز میکند و مخصوص از ما بهتران و مراجع مفتخوار و مرده خوار میباشد .

خلاصه این نظام الهی نه تنها خانه مجانی و آب و برق را برای مردم به جان آمده از سرکوب و گرانی و بیکاری و هزاران دردهای بیدرمان دیگر در این دنیا به ارمغان نیاورده است بلکه با تاراج دار و ندارشان به آخرتشان هم دست تجاوز بلند کرده و
کلهم اجمعین ریدمانی کرده است .

No comments:

Post a Comment