Thursday, June 20, 2013

این رئیس جمهور هم تروریست و آدمکش از کار در آمد





اینها ( دانشجویان ) پست تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهیم نسبت به آنها تعبیر حرکت بر اندازی را مطرح کنیم .
اگر منع مسئولین نبود مردم ( بخوانید سگهای هار بسیجی ) اینها را قطعه قطعه و تکه تکه میکردند .
حسن روحانی

عده ای دوباره باز هم جعبه مارگیری خود را باز کرده اند و هیاهو و داد و قال  به راه انداخته اند که آقای حسن روحانی که پرونده های تروریستی و سرکوب دانشجویانش اظهر من الشمس است میتواند با استفاده از قوه مرموز روحانیت ،  اوضاع قمر در عقرب مملکت را سامان بخشد .  آ مریکا هم برایش پیغام و پسغام میفرستد و هندوانه در بغلش میگذارد و با آنکه میداند او منتصب سید خراسانی است منتخب امت همیشه در صحنه اش میخواند و میخواهد این  زنگی مست از سلاح هسته ای که با جان نظام بسته است کوتاه بیاید .

مثل اینکه این افراد از کره ماه آمده اند و یاخود را به بی خبری یا خواب زده اند . آقایان محترم این را دیگر هر بچه ای میداند که جنایت کارترین افراد این نظام بالا بلندترین پست های مملکتی را دارند مگر نوبرش را آورده اید .

مگر آقای خامنه ای که او را در 21 فروردین 1376 در دادگاهی در آلمان  که در باره با پرونده ترور میکونوس رسیدگی میکرد به عنوان عضو کمیته ویژه ترور که دستور کشتن مخالفان را میداد محکوم نشده بود . 

   در نشریه نیویورک تایمز آمده است که  ولی امر مسلمین جهان عامل اصلی ترور بمب گذاری آمیا بوده است و 200 میلیون دلار از حساب مشترک خود با احمد خمینی در بانگ سوئیس را صرف این کار کرده است . اگر چه که هنوز که هنوز است حکمی در این باره جنایتی که مرتکب شده است صادر نشده است اما هنوز پرونده اش باز است . 

این تخم و ترکه عمامه دارش یعنی آقای روحانی هم از همان شجره خبیثه است اگر چه ژست میگیرد و لغز دموکراسی با آن ریش و پشم آویزانش میخواند . 
 شما یا خود را به خواب زده اید و یا آخوند شناس نیستید و از این بدتر در خیابانها بعد از پیروزی این حسن آقا روحانی که در پرونده اش 16 سال عضو شورای امنیت ملی  و سرکوب شنیع دانشجویان و بمب گذاری در آرژانتین و  ... ثبت شده است دم میگیرید و برایش کف میزنید و میخواهید این دشمن خانه زاد آزادی برایتان دموکراسی بیاورد و از لیدی گاگا تقاضا کند در نماز دشمن شکن جمعه برایتان رقاصی کند .  

  بابا اینها به آستین کوتاه گیر میدهند آنهم برای مردها ، به یک تار موی زنها چه برسد دموکراسی که از اساس و بنیاد با اصل ولایت فقیه در تضاد و تناقض است .
بخدا شما دیگر چه ملتی هستید که از عقرب جراره  هزار بار به مار غاشیه پناه میبرید و باز هم آزموده را تکرار و تکرار و تکرار میکنید . انگار که از خودتان خوشتان می آید که خودتان را سرکار بگذارید .

شما اسم یک نفر فقط یک نفر از رده های بالای این رژیم را از سید خراسانی تا شعیب بن صالح که احمدی نژاد باشد و ... نشان دهید که در زندانها تجاوز نکرده و به عمل تروریستی مبادرت نکرده باشد ، یا حداقل از اینها حمایت عملی نکرده ، به رب و به رسولی که قبولشان ندارم نیست نیست نیست . همه شان از دم جنایتکارند و دست هایشان خونی است .
ما عادتمان شده که قاتلان خود را ناجی و نجات دهنده خود بخوانیم و خود کلاه سر خود بگذاریم آنهم چه کلاههایی یکی از یکی گشادتر




زنانی که از دشمن زنان میخواهند آزادی برای آنها به ارمغان بیاورد