Saturday, June 22, 2013

راه اندازی 300 مکتب خانه قرآنی در استان تهران




در دین اسلام به کودکان اهمیت ویژه ای داده شده است . در ایران اسلامی که حاکمیت هم اسلامی و در راس آن نماینده خدا بر تخت نشسته است و مستقیم با امام زمان ارتباط دارد این اهمیت چند برابر شده است .
بر خلاف جوامع غربی که خود را متمدن مینامند و ازدواج کودکان را از 7 سالگی که شرع مبین دستور داده است ممنوع  و دادن آموزش های مذهبی را به کودکان مضر میشمارند تا بقول خودشان مغزهای آنها دست نخورده و زلال باقی بماند  ، در ایران اسلامی اما ، با درایت و بصیرت علمای اعلام و حجج اسلام و دیگر مشاهیر و مفاخر مملکت همه این راههای انحرافی بسته شده است . کودکان از همان دم که از شکم مادر متولد میشوند اگر خودشان یاعلی مانند امام خامنه ای نگفته باشند در گوش راست او اذان میگویند و در گوش چپ اقامه . و صد البته این عمل حسنه مانند همه شعائر دین مبین ما دارای حکمت میباشد .


در کتاب  فتح الباب العنايه بشرح النقايه جلد سوم ـ چگونه فرزندان خود را تربيت كنيم ترجمه كتاب تربيه الاولاد في الاسلام جلد اول ذکر شده  كه اولين ندايي كه گوش را مينوازد بايد واژه هاي بلند مرتبه اذان باشد كه در بردارنده وصف عظمت و اقتدار پروردگار و شهادت ورود به دين اسلام است. از آنجاییکه طفل توانايي ادراك اذان را ندارد، اما كلمات آن بر قلبش اثر ميگذارد و او را از همان ابتدا تحت تأثير قرار ميدهد. از سویی ديگر فرار کردن شيطان از كلمات اذان است، شيطاني كه منتظر تولد نوزاد بوده تا كار خودش را آغاز كند؛ كلمات اذان او را ضعيف و خشمناك کرده و فراري ميدهد  .  

چنانکه می بینید با انجام آداب و رسوم اسلامی فرزند از همان چشم باز کردن با خواندن اذان در گوش اش از وسوسه های نفسانی و اجنه و شیاطین دور می شود و در آینده به دره های مخوف و هولناک بی خدایی و سکولاریسم که ارکان و عمود خیمه نظام را تکان تکان میدهد پرتاب نمی شود . در این راستا  رحیم قرآنی مسئول قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه اندازی 300 مهد و مکتب خانه قرآنی تا قبل از ماه رمضان در استان تهران خبر داد .  

استانبان: آقای قربانی روز شنبه (اول تیر) در گفتگو با خبرگزاری «تسنیم» گفته که «تأسیس ۳۷۴ مهد و ۸۵۶ مکتب‌خانه قرآنی تا پایان سال ۹۲ در دستور کار قرار دارد.»
وی افزوده در حال حاضر ۲۰۰ مهد قرآن در پایگاه‌های نواحی مقاومت و بسیج و مساجد سطح شهر تهران راه‌اندازی و فعالیت‌های خاص خود را آغاز کرده‌اند.
مسئول قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گفته است: «با راه‌اندازی مهدها و مکتب‌خانه‌های قرآنی هر کودکی در هر محله‌ای با راحت‌ترین شکل ممکن به آموزش‌هایی از قبیل مفاهیم قرآن دسترسی خواهد داشت.»
سال گذشته نیز مقام‌های سازمان بهزیستی از صدور مجوز راه‌اندازی مهد کودک به ۲۰۰ هیئت مذهبی در ایران خبر داده بودند.
در سال‌های اخیر مقام‌های جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای آموزش قرآن و تعالیم دینی در مهد کودک‌ها انجام داده‌اند .

در ایران اسلامی اصل بر سرسپردگی به ولایت فقیه است و همه برنامه ها و پروژه ها از مکتب خانه قرآنی گرفته تا سلاحهای خطرناک هسته ای بر حفظ بیضه او طرح ریزی میشود تا دشمنان را اعم از داخلی و بین المللی بترسانند .
نباید به سخنان عده ای از روشنفکر که حرف از کنوانسیون حقوق کودک میزنند گوش داد ، چرا که این حقوق در برابر احکام و قوانین شرعی آسمانی اسلامی حتی به صفر هم نمی رسد .
کودکانی که در این سرزمین بقیة الله متولد میشوند مال خودشان نیستند ریسمانشان دست امام عصر است تا تصمیمات زندگی خود را خود نگیرند و خدای ناکرده ذهنشان از تفکراتی پر شود که با شرعیات تناقض دارد و موجب خطر گردد  .
بگذار آمار کودکان خیابانی به هزاران هزار برسد .
بگذار میلیونها کودکان کار زندگی شان پرپر شود و به جای آغوش گرم خانواده و لذت از زندگی مورد آزار و اذیت قرار بگیرند .
بگذار میلیونها نفر از آنها شبها با شکم گرسنه در خانه های نمور یا کنج خیابانها سر بر بستر بگذارند
اینها هیچ مهم نیست اسلام مهم است ، باید خانه آخرتشان را آباد کرد و برای همین به جای نان و مدرسه ، ایران اسلامی با الطاف بی پایان خود برایشان قرآن خانه میسازد تا آداب کونشویی و بیت الخلا و پایین تنه را از بر شوند و در حالی که جهان بسرعت بسوی آزادی و تمدن که از اساس با اسلام منافات دارد رهسپار است بسوی بندگی هر چه بیشتر این نظام الهی پرورش یابند ، ایران اسلامی به افرادی احتیاج ندارد که در آینده  « فکر »  کنند ، بلکه به امتی احتیاج دارد که هر چه بهتر بع بع کند . از رئیس جمهورش گرفته تا ...