Tuesday, June 25, 2013

دستخط امام زمان



با آنکه این دستخط زیبا که مثل همیشه به زبان عربی که زبان بهشتیان است نوشته شده و میلیونها تن در اقصا نقاط میهن اسلامی از آن برای حل مشکلات دنیوی و اخروی استفاده میکنند ، هنوز که هنوز است علمای اعلام و بزرگان اسلام در صحت و سقم این نوشته به وحدت نرسیده اند و بعضی از آنها زبانم لال آن را مجعول و برای رسیدن به اهداف مادی و اغراض دنیوی یاد میکنند .
عده ای هم این دستخط را به هواداران دولت هاله نور یعنی احمدی نژاد نسبت میدهند که آن را در ابعاد وسیع در جمکران و شهرهای مختلف ایران تکثیر و توزیع کرده اند . همان رئیس جمهوری که مانند چوب دو سر نجس نه اصولگرایان قبولش دارند و نه اصلاح طلبان حکومتی و منتظرند تا هر چه زودتر گور خود را از مقام ریاست جمهوری گم کند . 
خلاصه هم مسلکانی که به صحت این نوشته یقین دارند تقاضا میشود بعد از خواندن آن 122 بار آن را به روی کاغذ نوشته و به قوم و خویشان و آشنایان دور و نزدیک خود توزیع کنند تا راه آخرت خود را صاف و از پل صراط که اندازه اش از موی سر نیز نازکتر است به خوبی و خوشی رد شده و حوریان بهشتی را در آغوش کشند .
 

من، عبدالسلام محمد الحر هستم که امور تعمیر و نگهداری مسجد حضرت سیده نرجس سلام الله علیها مادر مولایمان حضرت مهدی منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیز مسوولیت ساختن منزلی را که وقف این مسجد و برای عالم دینی آن در شهر جباع می باشد|، بر عهده دارم. من خداوند عزوجل و تمامی ملایکه و پیامران خدا و جانشینان آنان را – که صلوات و رحمت الهی بر آنان باد- بر گفتار خویش گواه می گیرم.

برحسب عادت همیشگی در هر سال و در تاریخ 12 محرم 1404 هجری قمری صندوق موقوفه مسجد را که نذورات و کمک های مردمی در آن جمع و صرف اطعام به نام حضرت اباالفضل علیه السلام و عاشورا و مناسبتهای دیگر دینی می شود، باز کردم و مشاهده نمودم به همراه پولهای درون صندوق نامه ای در آن انداخته شده که روی آن دو عدد شکلات تقریبا بزرگ قرار دارد در حالی که همه می دانیم این شکلات ها هر قدر کوچک باشند ممکن نیست از روزنه باریک صندوق به درون آن وارد شده باشند.
این نامه هدیه ای است بسیار گرانبها عزیز و گرامی و بسیار مبارک صلوات و سلام پروردگار بر مسلمانان و تمامی مومنین و رحمت خدا بر آنان باد . 

 عبدالسلام محمدالحر