Wednesday, June 26, 2013

خامنه ای باز هم مردم را فریب داد




خامنه ای بالاخره بالا آورد وطرح و توطئه اش را بر ملا کرد و نشان داد که آخوند حتی اگر ولی امر مسلمین جهان و کرات سماوی شود باز همان آخوند است .

آیت الله علی خامنه ای امروز چهارشنبه ۵ تیر (۲۶ ژوئن) در یک سخنرانی در تهران گفت:  

 "به ملت عزیزمان عرض کردیم که مردم نظامشان را دوست دارند و رأی می دهند، اما اگر احیانا کسی هم هست که با نظام اسلامی خیلی دل صافی ندارد، اما برای کشور خود و منافع کشور اهمیت قائل است، او هم بیاید. لابد بعضی از این مجموعه بودند و آمدند. این نشان دهنده این است که حتی کسانی که طرفدار نظام هم نیستند، به نظام اعتماد دارند و می دانند که نظام جمهوری اسلامی می تواند منافع کشور و عزت ملی را حفظ و از آن دفاع کند."
 
کدام ملت آقای خامنه ای ، کدام مردم
ملت همان  میلیونها نفری هستند که در اعتراضات سال 88 با فریاد مرگ بر دیکتاتور به خیابانها ریختند و شما با لبان مبارکتان آنها را « میکرب » خطاب کردی و بوزینه های دور و برت یعنی ائمه جماعات تا رئیس جمهورت آنها را خس و خاشاک و بز و بزغاله و فتنه گر و جاسوس بیگانه و دیگر القاب که سزاوار خودشان میباشد نامیدند .

مردم ایران کجا نظام شما را دوست دارند ، یک روز به آنها فقط یک روز اجازه دهید مسالمت آمیز راهپیمایی کنند نشانتان خواهند داد که دوست تان دارند یا نه  . 
 مردم همان هایی هستند که تصاویرتان را در کوچه و خیابانها در مقابل چشم میلیونها میلیون به زیر پا لگد کوب کردند و آتش زدند . آنها میخواهند سر به تن این نظام نباشد .
مردم همان هایی هستند که بعد از پیروزی فوتبال ایران در برابر کره به خیابان ریختند و جشن و شادی  بپا کردند اما علم الهدی آنها را لاابالی و فواحش نامید .
نمی توان که چون 35 سال قبل مانند جماعتی که عکس خمینی را در ماه میدیدند آنها را با خرافات  فریب داد و دوباره از چاله  به درون چاه پرتابشان کرد . اگر چه اینترنت ها را بسته اید و رسانه ها را به زیر تیغ سانسور برده اید  و این مملکت را به زندان خبرنگاران در جهان تبدیل کرده اید اما آنها به همه چیز آگاهند و نمی توان آنها را برای همیشه به بند و زنجیر کشید .

 به راستی چرا بجای کلمه ایران همیشه از نظام اسلامی و مملکت امام زمان استفاده میکنید و هی پشت سر هم به فرهنگ و سنن این مرز و بوم سیلی میزنید ، از چه بیم دارید ، آیا شما مانند مطهری همان نور چشم خمینی و ثمره عمرش خیال میکنید که ایران و سنن و آداب و رفتارش از آن طایفه احمقهاست که باید مانند مجسمه های فردوسی و آرش و دیگر نشانه های شرف و افتخار این میهن  نیست و نابودشان کرد و از بین برد .
براستی مردم به چه چیز این نظام دلشان را خوش کنند ، به رئیس جمهوری که هنوز سر کار نیامده است خود را ماله کش درگاه ولایت میداند و میگوید که صم و بکم در برابرتان سر بر خاک ذلت و بندگی میساید ، تا جماعتی مردنی از مجلس خبرگان و مصلحت نظام و دیگر آخوندهایی که تمام هم و غمشان در شکم و زیر شکم است .

 آیا بحرانهای عظیم اقتصادی و تورم و گرانی های کمر شکن و اعدام و شکنجه و دست و پا  بریدن و چشم از حدقه در آوردن پایان یافته است . آیا زنان میتوانند بی روسری بدون آنکه مورد زجر و آزار و شکنجه و دستگیری قرار گیرند به خیابانها بیایند . آیا این مامور امنیتی تان که رئیس جمهور شده است قادر است شما را از این لبه پرتگاه مخوف  نجات دهد آنهم با میلیاردها کسری بودجه و رانت خواری و اختلاسهای نجومی که میراث این دولت نالایق است و انزوای بین المللی و تحریم ها و بحرانهای مرگبار اقتصادی و اجتماعی داخلی .

شما گفتید که : که رفتار نامزدهای ریاست جمهوری با "نجابت و قانون پذیری" همراه بوده است   اگر این نامزدها "بدقلقی نشان می دادند و رفتار نانجیبانه می کردند و به یک بهانه ای دعوا راه می انداختند، کام مردم تلخ می شد."

مگر رفتارهای آقایان کروبی و میرحسین که با اصل نظام موافق بودند خلاف این بود که نانجیب و ضد ولایی خواندید و به دستور مستقیم خود در حصرشان کردید .  آنها فقط گفتند که در انتخابات تقلب شده است .

 
در باره پرونده هسته ای هم که دست خود را رو کرده اید و صریح و شفاف خط و خطوط را به آقای روحانی دادید و گفتید که به پروژه های جاه طلبانه و برنامه های خطرناک ادامه میدهیم و باز هم ، دژمن ، دژمن سر دادید و توهین به جامعه جهانی کردید .

هنوز خون نداها خشک نشده است ، هنوز دهها و صدها نفری که در همین 4 سال قبل در زندانها به آنها تجاوز شده حی و حاضرند و سخنان و تصاویرشان در اینترنت قابل مشاهده هست . هنوز از دستهای سران این نظام نکبت بار خون میچکد ، وجود چنین رژیمی هتک حرمت به انسان و ایران است .
شما بهتر از همه میدانید که هیچ یک از هزاران مشکلاتی که جامعه را در بر گرفته است با انتخابات نمایشی حل و فصل نشده و نخواهد شد  و بحرانها مانند کوهی از آتشفشان در اعماق باقی مانده است و ماله کشی ها و دروغها نمی تواند از وقوع آن جلوگیری کند و خواه و نا خواه سطح راکد و آرام خود را در نقطه عطفی دوباره خواهد شکافت و انفجاری عظیم و توفانی صورت خواهد گرفت . 

این قوانین تغییر ناپذیر جوامع استبدادی است ، همان قوانیتی که درتونس و مصر و لیبی نظام دیکتاتوری را از هم فرو پاشید . در ایران هم همین روند ادامه خواهد یافت و بلاشک روزی رژیم را در تمامیت خود در زباله دانی تاریخ خواهد ریخت و بقول همان مردم عظیم معترض : بن علی مبارک نوبت سیدعلی