Saturday, November 30, 2013

اسم امامزاده بیژن به بی جن تغییر یافت




بالاخره شوخی و تمسخر ایرانیان به امامزاده هایی که مانند قارچ بعد از انقلاب و بخصوص در دو دهه اخیر در گوشه و کنار ایران روییده اند کار خودش را کرد و تودهنی محکمی به پوزه نظام اسلامی زد و آنها را مجبور کرد که از فرط رسوایی به ماله کشی روی بیاورند و نام « امامزاده بیژن »  را به امام زاده«  بی جن » تغییر دهند  . 
به گزارش ایسنا امامزاده شناس معروف  جهان اسلام امیر هاشمی مقدم گفته است که معنای« بی جن » یعنی امامزاده ای که « جن » ندارد و با این سخنان بر علم و دانش بسیاری از دانشمندان جهان از صدر اسلام تا کنون افزودند .
 او ادامه داد   نام این امامزاده در واقع «امامزاده بی‌جِن» بوده که در طول سال‌ها در نزد عامه به «بیژن» تغییر کرده است. بعد از اطلاع‌رسانی در این‌باره و حساسیتی که سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به این موضوع داشت، تابلوی این امامزاده برداشته و تابلوی جدیدی جایگزین آن شد .

  همچنین حجت الا اسلام عبدالله ولی نژاد اظهار داشته است که  خیلی‌ها به این امامزاده اعتقاد دارند و با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات ما، امامزاده بیژن صاحب کرامت و معجزات زیادی میباشد .
لازم به یادآوری است استان مازندان که امامزاده بیژن ببخشید بی جن در آن واقع شده است بلحاظ کشف امامزاده در رتبه نخست در جهان قرار دارد و روزانه خیل عظیم مردم دردمند  به این امامزاده ها که به هزاران تن میرسند با شور وشوق میروند و دخیل می بندند و آرزوی شفای عزیزان  و بر آوردن حاجات خود را میکنند . 

در گوشه و کنار مملکت همین مشتاقان و دلدادگان ، به خدا و پیامبر قسم یاد میکنند که با وجود این بزرگان  دیگر به دارو و دکتر نیازی ندارند و با چشمهای خود دیده اند که بسیاری از نابینایان از دم قدسی آنها بینا و بسیاری از افراد فلج بر اثر همین دخیل بستن ها شفا یافته اند . حکایاتی واقعی که با شنیدن آنها حتی دل سنگ هم  آب میشود و اشک از چشمهای آدمی بی اختیار سرازیر میشود و حتی اگر هم که سکولار باشد به خدا ایمان و سر تعظیم بر آنها فرود می آورد .

عکس از ایسنا