Thursday, November 21, 2013

لیونل مسی برای سومین بار کفش طلای فوتبال اروپا را دریافت کرد




روز چهارشنبه در طی مراسمی لیونل مسی برای سومین بار کفش طلای فوتبال اروپا را دریافت کرد . او در کنار ساندرو راسل، رییس باشگاه بارسلونا، خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا و چند تن از بازیکنان این تیم از جمله ژاوی، آدریانو، پیکه، فابرگاس، آلبا و کارلس پویول بعد از دریافت کفش طلا گفت :

  شرایط فیزیکی‌ام در حال بهبودی است و فکر می‌کنم که به زودی سلامت خودم را به دست آورم. امیدوارم که بتوانم به زودی پس از پایان مصدومیتم به فوتبال بازگردم. نمی‌توانم تاریخ مشخصی را برای بازگشتم به فوتبال مشخص کنم .
 
 ستاره بارسلونا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چند کفش طلای دیگر را می‌تواند کسب کند، گفت: اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم. باید شرایط فیزیکی‌ام را بهتر کنم تا بتوانم به شرایط قبلی خود بازگردم .

مسی درباره این که این توپ طلا را به چه کسی تقدیم خواهد کرد، گفت: همانطور که همیشه گفته‌ام آن را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم؛ به هوادارانمان که از ما حمایت می‌کنند، به هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا که بدون کمک آنها اصلا نمی‌توانستم به این جایزه دست پیدا کنم. این جایزه فردی نیست که متعلق به همه بازیکنان بارسلوناست .

لیونل آندرس « لئو » مسی در  24 ژوئن   سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود . از دیدگاه کارشناسان بزرگ  فوتبال و تحقیقات کالج هلند با هوش ترین بازیکن دنیا به شمار میرود . فوتبالیستی که در یکصدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد . مسی ستاره بی چون و چرای بارسلونا بشمار می آید و 4 بار برنده توپ طلای اروپا و جهان شده است .