Sunday, November 03, 2013

خامنه ای باز هم جیغ بنفش کشید و گفت هیچ کس نباید مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند


گاف از فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج شهرستان انار که ایران را ظالم و آمریکا را مظلوم قلمداد کرد


خامنه ای در سخنرانی امروز شنبه 12 آبان به صراحت مذاکره با آمریکا را یک تاکتیک آخوندی و حیله گرانه برای طولانی تر کردن عمر نظامش قلمداد کرد و از آن به عنوان ماموریت یاد کرد . خامنه ای که با لگدمال کردن توصیه های خمینی و سخنان معروفش در باب عدم مذاکره با آمریکا و شیطان بزرگ خط قرمز های نظام را به خاطر بن بست های مرگبار و شرایط حاد و بحرانی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رد کرده است در یک  سخنرانی در تهران گفت : 

هیچکس نباید مجموعه مذاکره‌کنندگان ما را سازشکار بداند، اینها بچه‌های خود ما و بچه‌های انقلابند. یک مأموریت سختی را بر عهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند  .
.
این سخنان در حالی ایراد شد که دست نشانده اش در نماز جمعه هنوز جیغ و فریاد هایش تیتر اول روزنامه های حکومتی میباشد .  آیت الله خاتمی در تریبون نماز جمعه تاکید کرد :
 به جهانیان می‌گوییم منتظر ۱۳ آبان باشید
اگر آمریکایی‌ها بیایند دین‌زدایی و استبداد را می‌آورند، تحقیر ملت‌ها می‌آورند این آدم بی‌شخصیتی که در مذاکرات آمریکایی‌ها است با کمال بی‌ادبی به ملتی دارای پیشینه 1400 ساله به صراحت اهانت می‌کند و این نشان دهنده خوی استکباری آنان است
 قرآن تنها راه مقابله را مقاومت می‌داند. صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند آمریکا به تجربه نشان داده است چیزی با مذاکره به هیچ کس نداده است اینها فقط زبان مقاومت را می‌فهمند 



 در این میان بسیاری از مقامات ریز و درشت حکومتی نیز در رابطه با خط سازش با آمریکا بیانیه داده و خواستند که شعارهای مرگ بر آمریکا را هر چه کوبنده تر سر دهند
 

خبرگزاری «فارس» نوشته که جمعی از نمایندگان مجلس در اقدامی معنادار آهنگ پیشواز آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو... را در آستانه راهپیمایی ۱۳ آبان برای تلفن‌های همراه خود برگزیده‌اند.

عماد افروغ، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با همین خبرگزاری تاکید کرده «وقتی آمریکا گرگ‌تر شده ما از شعار مرگ بر آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنیم»

امروز یکشنبه در بیانیه‌ای که از سوی فراکسیون فرهنگیان مجلس در صحن علنی قرائت شد، تاکید کرد: «مرگ بر آمریکا» برخاسته از ۶۰ سال خیانت و جنایت آمریکاست

هیچ مولفه و فاکت واقعی بجز بن بست های مرگبار در قلمرو سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و شکست فاحش ایدئولوژیک نمیتواند این تضاد و تناقض ها و رویه و خط مشی نظام را برای برون رفت از این فاز کشنده تبیین و تفسیر کند . رژیمی که به خاطر اقتصاد یکپایه نفتی و تحریم های بین المللی کشتی سوراخ سوراخ شده حاکمیت غیر مشروعش به گل نشسته است و با انواع دسائس و حیله گری ها در پی آن است تا دشمنان خارجی خود را با آنکه صدها بار فریفته است باز هم از نو فریب دهد . آنهم در زمانی که آمار و ارقام و میزان اعدامهای لگام گسیخته برای پاشیدن بذر یاس و جو انفغال و ترس رشدی تصاعدی گرفته است .

رژیم میداند که کینه و خشم انفجاری مردم که یکبار در سال 88 اگر چه با سرکوب و شکنجه و اعدام و تجاوز در زندانها تا حد و حدودی به محاق فرو رفته است اما در اعماق جوشان جامعه زنده و در حال فوران است و در صدد یافتن روزنه ای به بیرون میباشد تا سرکش تر و توفانی تر از گذشته به بیرون جوشش کند . 

خامنه ای بخوبی از بازتاب این مواضع سازشکارانه بقول خودش با استکبار جهانی و سردمدارش آمریکا آگاه میباشد و در چند روز اخیر ترکشهای این انفجار را در داخل صفوف خودی و نصب تابلوهای ضدآمریکایی در اقصا نقاط مملکت با چشمهای خودش دیده است و میدانند که با این همه توپ و تشر باز هم اصول گرایان و حتی اصلاح طلبان حکومتی که سر و ته یک کرباسند به این موضع زبونانه و نرمش خائنانه راضی نخواهند شد و جیغ و داد خواهند کشید و از درون پایه های رژیم را مانند موریانه می جوند .


به هر صورت رهبر نظام جمهوری اسلامی بر دولبه یک قیچی و با به جان خریدن همه پیامدها ، با دودوزه بازی و حرکات مذبذبانه چاره ای جز ریسک در این مصالحه با شیطان بزرگ نداشته است  و جام زهر را اگر چه آن را نرمش قهرمانانه بنامد باید سر بکشد . همانگونه که خمینی نوش کرد و تمام شعر و شعارهای دوران انقلاب و پس از آن را برای فتح قدس از طریق کربلا را در بهت و حیرت جهانیان و نیروهای ایدئولوژیک و خلص داخلی لگدکوب کرد . او بخوبی میداند که این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و این رویه یک بام و دو هوا نتایج و بازتابهای خاص خودش را دارد و بقول ائمه جمعه بعد از تساهل و مسامحه بر سر اصول انقلاب اسلامی استکبار پایش را جلوتر میگذارد و فردا میخواهد گام ها ی بعدی را که توازن قوا را بر هم خواهد زد و موجب به خیابان ریختن مردم خواهد شد بر دارد . همان کابوسی که حتی مرورش لرزه های مرگ بر تمامیت پیکر رژیم می اندازد  .