Saturday, March 22, 2014

چند عکس از دختران برهنه فمن که جلسه مسلمانان در برلین را برهم زدند



 
به گزارش میل آنلاین پنجشنبه 20 مارس 2014  سه دختر فمن یک جلسه مسلمانان در تالار شهر برلین را با برهنه شدن بر هم زدند تا توجه رسانه ها را به آزادی ستیزی و سرکوب زنان و قوانین قرون وسطایی اسلام جلب کنند .
 
آنها روی بدن خود نوشتند که : « زنان مسلمان لخت و عور به خیابانها بیایید .
گروه های فمن در سالهای اخیر فعالیت های خود را در سرتاسر جهان گسترش داده اند . آنها با به جان خریدن خطرات حتی در کشورهای اسلامی هم برهنه شدند تا جهان را نسبت به حقوق سرکوب شده زنان در این کشورها  جلب سازند ..


   این فمن ها اگر همینطور پیش بروند میترسم خدای ناکرده ، زبانم لال ، در نماز دشمن شکن جمعه هم غائله آفرینی کنند و یکهو چادر از سر و صورت بر دارند و در پیش چشمان از حدقه در آمده ائمه محترم جمعه لخت و پاپتی شوند و نماز آنها را باطل کنند .
این زنان از خدا بی خبر در تونس در ملاء عام لباسهای خود را در آوردند و برهنه شدند ، همین کار را در کلیساها هم کردند . 


« خرافه » امیدواراست که جواب این فمن های زیبا را که  درست به خال و به آنجا که نباید میزدند زدند ،  مسلمانان با بمب و نارنجک و دست و پا و سر بریدن ندهند و اگر مقدور است جواب آنها را با برهنگی در مجالس این پری رویان بدهند .
 
 قابل ذکر است که بعد از برهنه شدن گلشیفته فراهانی عده ای از تروریست های جمهوری اسلامی به خاطر هتک حرمت میخواستند پستانهایش را ببرند و در سینی ای طلایی برای رهبری امت همیشه در صحنه به هدیه ببرند  .



  



این هم عکسی قدیمی تر که  فمن ها در مقابل پوتین و مرکل دست به اعتراض زده بودند