Tuesday, March 11, 2014

تصاویر مسافران هواپیمای مفقود شده ایرانی توسط روزنامه گاردین



A Malaysian police official displays a photograph of 19-year-old Iranian Pouria Nour Mohammad Mehrdad, one of the two men who boarded missing Malaysia Airlines MH370 flight using stolen European passports


 به گزارش روزنامه گاردین پلیس مالزی تصاویری از دو مسافر ایرانی در هواپیمای مفقود شده را در هتلی در کوالامپور برای نخستین بار منتشر کرد . این تصاویر توسط دوربین های مدار بسته گرفته شده است . این دو مسافر که ادعا شده است ایرانی هستند در پرواز بوئینگ 777 مالزی حضور داشتند  .

در این گزارش آمده است این دو نفر با پاسپورت های ایتالیایی و استرالیایی سفر می کرده اند که بعدا اعلام شده است این دو پاسپورت مفقودی بوده اند .


 در این رابطه به نقل از خبرگزاری تسنیم سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی بعد از سکوتی طولانی و معنی دار اظهار داشت هواپیمای مفقود شده مالزیایی احتمالاً توسط آمریکا ربوده شده است او ادامه داد  در ماجرای این هواپیما نشانه‌هایی‌ برای آغاز توطئه‌ای جدید علیه جمهوری اسلامی توسط آمریکا دیده می‌شود . او تصریح کرد: ما عامل اصلی این ربایش را آمریکایی‌ها می‌دانیم و احتمالاً آنها عواملی را اجیر کرده‌اند تا این کار را برایشان انجام دهند .

نقوی گفت : اسناد منتشره توسط رسانه‌های غربی درباره حضور 2 ایرانی در این پرواز که بدون گذرنامه وارد پرواز شده‌اند جنگ روانی است .

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به صورت مستقیم وارد این عملیات نشده‌اند، خاطرنشان کرد : آمریکایی‌ها کسانی را معمولا در اینگونه عملیات‌ها اجیر می‌کنند تا با انجام اقدامات تروریستی، کار را به گردن کشورهای دیگر به ویژه مسلمانان بیندازند .