Thursday, March 06, 2014

مراسم عید نوروز در یزد ممنوع شد


دختران یزد به کوری چشم شورای اسلامی شهر یزد بی روسری در کوچه و خیابانها

بنا به گزارش ایرنا با تصویب شورای اسلامی شهر یزد از 23 اسفند تا 15 فروردین برگزاری هرگونه جشن و کنسرت موسیقی به دلیل ایام فاطمیه در اماکن متعلق به شهرداری یزد ممنوع شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، این امر به مناسبت ایام فاطمیه و همزمانی این ایام با روزهای آغازین سال جدید در پنجاهمین نشست علنی شورا، صورت گرفت .

این اماکن شامل پارکها ، میادین ، سالن های آمفی تئاتر و سالن های ورزشی است .

بنابراین گزارش ، برگزاری مراسم هایی که جنبه شادی نداشته باشد با اخذ مجوز از کمیته نظارت بر اماکن شهرداری مانند روال قبل بلامانع است.
 


جای آن است که ایرانی ها به خاطر این اقدام ارزنده و تصمیم ولایی از سوی شورای اسلامی شهر یزد  تشکر و  قدر دانی کنند و  ستونی از  « مقبره های آلت تناسلی » را که در نزدیکی زیارتگاه خالد نبی شهرستان گنبد کاووس قرار دارد به گردنشان بیاویزند تا نام و خاطره شان به خاطر این اقدام در تاریخ نظام آخوندی باقی بماند .
 
اصلن این جشن نوروز ایرانی است و باید مانند مجسمه های فردوسی و هر نماد دیگری که رنگ و بوی ایران و ایرانی دارد برکنده و نیست و نابود شود ،  بخصوص در ایام فاطمیه  که رقص و شادی از گناهان کبیره  است و مرادف با حرمت شکنی و توهین به دین مقدس  و ائمه اطهار  .
بقول امام غزالی  : نوروز و سده باید مندرس شود و کسی نام آن را نبرد و اظهار شعار گبران حرام است .
کدام آیت اللهی گفته است که من ایرانیم هیچکدام ، افتخار همه آنان این است که از تخم و ترکه اشغالگرانی هستند که در حمامهایی از خون بیگناهان پای در این آب و خاک گذاشتند . بنابراین عید نوروز را امسال فراموش کنید و تا میتوانید به سر و سینه بزنید و گریه و زاری کنید  .