Wednesday, March 12, 2014

تن فروشان از برکات دولت آخوند حسن روحانی دیگر چانه نمی زنند






الحمدلله در این شرایط سخت و دردناک تحریمهای اقتصادی که علتش هم مانند همیشه تنها در دشمنی استکبارجهانی  بخصوص آمریکای جهانخوار با نظام الهی .ج .ا  میباشد ، و نه سران ناکارآمد و آخوندهای مفتخوار متخصص در علم پایین تنه  . یک چیز در مملکت اسلامی ما به رونق و شکوفایی رسیده است ، و آن چیزی نیست بجز رتق و فتق امور تن فروش ها  و مولفه تازه ای بنام جاکشی که از برکات قدم دولت آخوند روحانی دارای شغل شده اند و از بیکاری که ام الفساد همه چیز میباشد نجات یافته اند .
بر اساس آمار و ارقام نیمی از این تن فروشان شوهر دارند و یا بالای لیسانس میباشند و در آمدهایشان بطور متوسط نیم میلیون تومان در شب میرسد .

به گزارش سایت تبیان یک وکیل دادگستری در مورد وضعیت زنان خیابانی در ایران گفت : این روزها دیگر، کمتر کنار خیابان کلانشهرهایی همچون تهران، اصفهان و شیراز زنان خیابانی را می‌بینیم . نه اینکه نبینیم اما نسبت به گذشته ، کمتر صحنه چانه زدن یک زن خیابانی با سرنشین یک خودروی سواری را کنار خیابان و بر سر قیمت مشاهده می‌کنیم. پس زنان و دختران خیابانی کجا رفته‌اند ؟ آیا دست از این کار برداشته و اصلاح شده‌اند ؟ پاسخ منفی است ! این روزها باید زنان خیابانی را در خانه‌های تیمی فساد جستجو کرد . این روزها ، مردانی به عنوان رابط در گوشه و کنار شهر حضور دارند که مشتریان هرزگی باید برای دسترسی به زنان خیابانی ، ابتدا با این رابط‌ها وارد مذاکره شوند .