Monday, July 09, 2018

انقلاب در انقلاب - مهدی یعقوبی



انقلاب در انقلاب
در ایران انفجاری عظیم تر از سرنگونی جمهوری اسلامی در پیش است .انقلابی که در مقایسه با براندازی  این نظام  بسی پرشکوه تر وعمیق تر است .
زلزله ایی مهیب که دو طیف نیروهای مذهبی را از منتهی الیه راست گرفته تا منتهی الیه چپ به وحشت انداخته است و مجبورشان کرده است تا دست به دعا بر آسمان بر دارند .
جوانان ایرانی در حال گذشتن از خطوط قرمزی هستند که در طول قرون متمادی چون یوغ بندگی بر گردنشان انداخته بودند . آنها در حال شکستن تابوهایی هستند که در طول تاریخ نه تنها که جسم شان را استثمار میکرد بلکه با جاذبه و هاله سحرآمیزی که بر روح و روانشان انداخته بود عقل و خردشان را فلج و از خود بیگانه کرده بود.

با انقلاب سیاسی و شکستن سد آخوندها این سیل عظیم و ویرانگر در اعماق جامعه به خروش در خواهد بود و بعد از 1400 سال با اسلام سیاسی صفر صفر خواهد کرد .

ماله کشان مذهبی که با شم غریزی خود از مدتها قبل علائم  وقوع این زلزله را حس کرده اند . از هم اکنون در حال ساختن خاکریز و سنگر در برابر این سیل بنیان کن برآمده اند تا این نسل بی پروا را با مهندسی فرهنگی به بیراهه و سراب سوق دهند .
 اما متاسفانه زمان به ضرر آنها به پیش می رود .
سرعت انفجاری در دنیای ارتباطات و پیشرفت های تکنولوژی بحدی است که آنها را در زیر چرخهای عظیم الجثه خود له و لورده می کند و دروازه های دنیای جدیدی را در افقها می گشاید .
جوانان ایرانی دریافته اند که اسلام اصیل و محمدی همان اسلامی است که آخوندها می گویند و در این زمینه با همه ریاکاری صداقت بسی بیشتر در ارائه اسلام از منورالفکران مذهبی دارند  چرا که سخنان خود را بر اساس اسناد و شواهدی که در کتاب های تاریخی آمده است عرضه میکنند . از قرآن و سنت رسول الله . 

ما از این سونامی عظیم و پرشکوه و رویگردانی جوانان از خرافاتی که با مذهب اسلام عجین شده است استقبال می کنیم و معتقدیم که باید دست دین از سیاست کوتاه شود و پس قرنها  دمش را روی کولش بگذارد و در پستوی تاریک همان خانه ها و مساجد به زندگی خفیف و خزنده خود ادامه دهد .

No comments:

Post a Comment