Friday, February 04, 2011

پیام بسیار بسیار مهم آیت الله عظیم الشان جنتی به مردم مصر



در پی بیانیه آتشین آیت الله مکاره شیرازی به مردم غیور مصر ،  بلافاصله آیت الله عظیم الشان و جلیل القدر« جنتی »  ثمره و جانمایه امام راحل ، در یک رقابت ولایی ،  پیام بسیار مهمی به امت مسلمان مصر دادند . در این بیانیه بی سابقه که جهان اسلام را تکان داده است ، از جمله آمده است که شیفتگان ولایت در ایران اسلامی ،  با شوق و شور وصف ناشدنی اخبار شما را دنبال میکنند . انقلاب شما مانند نهضت ما که انفجار گ وز! ببخشید نور بود . چشم جهانیان را خیره کرده است . سرزمین مصر سابقه درخشانی در تمدن و علوم   دارد . من خود با بسیاری از علمای الازهر کنفرانسهای مختلف و بحثهای کشافی در باب « آداب  بیت الخلا » « احکام شب زفاف » « لهو و لعب در اسلام »  داشته ام و علوم خود یا در واقع گنجهای نهانم را به رایگان در اختیار آنان گذاشتم .
شما مردم غیور با بیرق اسلام یکبار دیگر ثابت کردید که دوران فراعنه در مصر به پایان رسیده است . جبارانی که  با اعمال ددمشا ، ددمنششا ، دمشانانه ( منظور ددمنشانه ) آبروی اسلام را برده اند .
آیت الله جلیل القدر جنتی که تجربیات گرانقیمتی در زمینه مبارزه با فرعونیان داشته اند و در زندانهای ستمشاهی بار ها به او باتون استعمال کرده اند و به همین علت نمیتوانند هنوز که هنوز است روی باسن مبارکشان بنشینند، در ادامه یاد آور شدند که ما شیعیان دوازده امامی وظیفه خود میدانیم که تجربیات سی ساله انقلاب اسلامی  در زمینه آباد کردن گورستانها و و فرستادن کودکان بر روی میدانهای مین را به شما منتقل کنیم . لباس شخصی های ما در کهریزکی کردن مخالفان نظام ولایی مدرک آکسفورد را دارند و بجای شتر یا الاغ با موتور حمله میکنند . آنها چنان آموزش دیده اند که اگر یک تار موی نامحرمی در هفت فرسنگی از لچک بیرون زده باشد روی هوا با تیر میزنند ، بقول نایب امام عصر خامنه ای ،  آنان که با مادر خود زنا کرده اند میدانند که با دیگران چه باید بکنند .
ما نگهدارندگان بیضه و نقاط دیگر پیکر اسلام و حافظان شریعت سنگسار هم اکنون کاروانهای صیغه های 14 ساله را آماده کرده ایم تا در اولین قدم  به سرزمین باستانی تان روانه سازیم و کشور شما را به بهشت خداوندی تبدیل سازیم . ارتش سایبری ما میتواند در قطع شبکه های تلفن و اینترنت کمکهای بسیار بسیار گرانبهایی را به شما عرضه کند . عاشورائیان بسیجی ما در روز اگر خون یک مخالفی را بر زمین نریزند در شب خوابشان نخواهد برد .
هم اکنون خطر بزرگ انقلاب شما نداشتن رهبری ولایی است . به همین منظور عالم و مجتهد بزرگوار جهان اسلام یعنی « ملا حسنی » را به عنوان نماینده امام خامنه ای به آنجا میفرستیم تا به عنوان امام جمعه موقت مشغول به کار شود ، این عالم ربانی نخستین کسی بود که زن را با ماشین و الاغ تشبیه کرده بود ، او گنج ناتمام مکتب ولایت است .
سعی کنید سخنرانی های امام راحل را در آغاز انقلاب ایران در باره دادن آب و برق و خانه مجانی و آزادی در ابعاد وسیع پخش کنید . جنگ بین ولایت الله و ولایت طاغوت با دروغ و اتهام زنی به پیش میرود وگرنه اگر ما میخواستیم که حقیقت را بگوییم خدا به سر شاهد است حتی یک روز هم نمی توانستیم حکومت کنیم . شما بر روی لبه تیغ راه میروید .  هسته های حزب الله تشکیل بدهید ، تا  هر صدای مخالفی  را در نطفه خفه کنید و در همان حال که مخالفین آزادیخواه را  اعدام میکنید شعارهای ضد آمریکایی  سر دهید تا مثل ما نانتان در روغن بیفتد .
 هر چند ما پول نفت را به مردم ناسپاس ایران نداده ایم و حتی یک لقمه نانی را هم که بر سر سفره داشتند دزدیده ایم اما برای نشان دادن عقد اخوت و تشکیل امپراطوری اسلامی  ما میلیونها دلار از نفت غارت شده را مانند برادران حزب الله لبنان یا حماس به شما هدیه خواهیم کرد .
 مرجع بزرگوار آیت الله جنتی که به دلیل نبود مدرسه در زادگاهش در طویله به درجه اجتهاد رسیده است  و همچنین به خاطر آروزی مرگ فرزندانشان ، دلسوزترین جانور عصر ماقبل انسان لقب گرفته است * . در پایان پیامشان فرمودند : امید واثق دارم که حرکت اسلامی در آن سرزمین به پیروزی نهایی منجر شود و بسیجیان غیور مصری تنگه احد را خالی نکنند . بار دیگر یادآور میشوم که شما مردم مصر باید مطیع و غلام رهبر شیعیان جهان باشید وگرنه بلایی که سرزمین لوط را به خاطر لواط در بر گرفت ، کاخهای فرعونی  شما را با خاک یکسان میکند و مه مه های لخت و عریان باعث زلزله در آب و خاکتان خواهد شد و روزگارتان از روزگار ما که از ترس ملت ایران یک شب سر خود را آرام بر بستر نمی گذاریم بدتر خواهد شد .


* جنتی نذر کرده بود که اگر پسرش محمدحسین که فراری است و بر علیه نظام مبارزه میکرد دستگیر یا اعدام شود 40 روز روزه شکر بگیرد . 

No comments:

Post a Comment