Monday, February 28, 2011

دموکراسی ولایی



عده ای پس از دیدن عکس دختران بی روسری در پست قبلی لطف کردند و ایمیل هایی فرستادند و بنده یک لاقبای تبعیدی را مورد شماتت قرار دادند که چرا آبروی اسلام و مسلمین را می برم . فرمودند :   « آن دخترهایی که بی روسری در ام القرای مسلمین جهان راه میروند . فاحشه اند و سزاوار مرگ . » 
از آنجا که « خرافه » به دموکراسی ولایی معتقد است ، برای آنکه حقی ضایعه نگردد و درد این باتوم هایی که در ماتحت خود  فدائیان ولایت  با دیدن شیرزنان ایرانی احساس کردند کمی کم گردد ، دو حدیثی را که جن و انس بر صحت و سقم آن باور دارند از کتابهای مسلمانان می آورم . باشد که از سوزش و دردهایشان کمی بکاهم 

مردی نابینا پس از اجازه گرفتن وارد منزل امام علی علیه السلام شد . پیامبر دیدند که حضرت فاطمه زهرا بر خاستند و فاصله گرفتند و خود را پوشاندند . پیامبر فرمودند : « دخترم این مرد نابیناست » .
حضرت فاطمه زهرا در پاسخ فرمودند : « اگر او مرا نمی بیند ، من او را می بینم ، وانگهی اگر چه او نمی بیند ولی بو را استشمام میکند . { قالت فاطمه علیه السلام ، ان یکن یرانی مانی ارا ء و هو بشم الریح } .
 بحار الانوار ج 43 ص 91 و ج 101 ص 38  
در این هنگام رسول خدا به نشانه تصدیق بیان به فاطمه فرمودند : « شهادت میدهم که تو پاره تن منی » 
المناقب ابن مغازلی ص 380 حدیث 428 ، مستدرک الوسائل ج 14 ص 289 احقاق الحق ج 10 ص 258 
رسول خدا در سفارشات خود به ابوذر فرمود : « ای اباذر ، از خدا شرم بدار که من  سوگند به خدایی که جانم بدست اوست چون به «  بیت الخلا » میروم لباس خود را بر سر میکشم ، زیرا از دو فرشته ای که با من هستند شرم میکنم . »
- امالی الطوسی 2/147 و مکارم الاخلاق 465 و مجمعوع ورام 307 و سنن النبی صفحه 186

No comments:

Post a Comment