Monday, February 07, 2011

این روزنامه کیهان هم مانند جنده های پیر و زوار در رفته حرف میزند


این روزنامه کیهان عجب بد زبان است . مثل جنده های پیر کلمات از مخرجش در می آید ، ویا شبیه دو آخوندی که نیمشب بعد از نماز به جماع در مستراح مسجد میپردازند و بر اثر درد آخ و اوخ سر میدهند .
 بقول ضرب المثل ، کسی که با مادر خود زنا کند با بقیه چه ها کند ، این رسانه ولایی ،  همیشه در  سر مقاله ها ابتدا چند دوجین واژه مانند رژیم صهیونیستی کودک کش و مزدوران بی جیره و مواجب استکبار جمع و جور میکند و سپس با پوزه کف کرده به عاشورا گریز میزند تا مخالفان خود را لت و پار کند . 
فرهنگ متعفن شان درست مثل شکنجه گران زندانهای اوین و گوهر دشت است . آن زمانی که ما زندانیان  را با چشم بسته و ضرب و شتم به طرف مستراح هل میدادند و فحش خواهر و مادر نثارمان میکردند و یا زمانی که خونشان به هر دلیلی از کسی بجوش می آمد ، دست و پایش را می بستند و روی سر و صورتش می شاشیدند و در همان حال آیات قرآن را با کلمات مادر قحبه و نسناس و قرمساق قاطی میکردند   . 

در رابطه با درخواست موسوی و کروبی برای راهپیمایی هم این روش را در پیش گرفتند . نخست سر خود را از طویله و آخور رهبری در آوردند و با گریز به انتفاضه در مصر بر علیه فرعون « مبارک » ،  قمپز ضد اسرائیلی در کردند تا مخالفین یعنی ملت شجاع ایران را که کمر به نابودی استبداد بسته است بزیر شلاق بگیرند .

در مصر و تونس برخاستن مردم انتفاضه و مقدس است و در ایران حتی دفاع از این شعار از زبان موسوی و کروبی که خواهان اجرای قانون اساسی و نه سرنگونی رژیم آدمکش و قاتل میباشند ممنوع است . آنها خوب می دانند که مخزن باروتی که در سینه های مردم نهفته است با یک جرقه حتی از نوع منفعلانه اش نه از تاک نشان خواهد گذاشت و نه از تاک . و باز خوب میدانند که این بار اگر مردم به میدان بیایند صد برابر آن کنند که در مصر و تونس بر پا کردند . این همان حلقه مفقوده ای است که سر دبیر کیهان  ، حتی میهراسد بر زبان بیاورد و در جواب یک درخواست برای مجوز کینه شتری اش گل میکند و به پرت و پلا گویی و هذیان می افتد .

وقتی که رهبران رژیم و آیت الله های کت و گنده شان علت گرانی را خشم خداوندی و زلزله را پستانهای عریان زنان و خشکسالی را در گناه و لهو و  لعب میدانند . این چرند و پرند از مقاله نویسان کیهان بعید نیست و نتیجه منطقی همان بینش ارتجاعی است که از گنداب هزار و چهارصد ساله نشات میگیرد .
واقعن در تاریخ این نوع لجن پراکنی ها آنهم به یار غار دیروز امام جانگوز و دوست جون جونی نایب امام زمان و رهبر شیعیان جهان خامنه ای  استثنایی بر قاعده است . 
به هر حال موسوی و کروبی نیش زهر آلود خودشان را بعد از تقلب در انتخابات به پیکر نظام زده اند و اینها هنوز از آن زخمها احساس سوزش میکنند . برای همین کیهان پایش را در یک کفش کرده است تا در هر فرصتی از آنها انتقام بگیرد و زبان جاکشان حرفه ای فاحشه خانه ها را بخود بگیرد .
در هیچ کجای دنیا یک روزنامه رسمی ، برای سرکوبی صدای مخالف ، آنهم کسی که  از جلاد ، مجوز راهپیمایی مسالمت آمیز را گدایی میکند  این همه پرت و پلا گویی نمی کند .  تنها در آزادترین کشور جهان این عمل شنیع رخ میدهد . 
با اینچنین سردبیر شارلاتان و ولایی کیهان که هم اکنون با دمش گردو میشکند ،  غافل است که در عصر انقلاب در ارتباطات مردم را با واژه های سخیف ، فتنه گران ، میکروب و بز و بزغاله نمی توان فریب داد .  روزی میرسد که مردم آگاه ایران       دم تان را مانند موش خواهند گرفت و سکه یک پولتان خواهند کرد و زمین را در زیر پاهایتان خواهند لرزاند و کاخهای فرعونی تان را نیست و نابود خواهند کرد . بی شک پس از ستمگران ستمدیدگان سخن خواهند گفت .

No comments:

Post a Comment