Tuesday, February 01, 2011

سخنرانی لو رفته امام خامنه ای فرعون ایران در نماز جمعه این هفته


همانطور که شما امت نماز گزار مستحضرید ، نفسهای فرعون مصر به شماره افتاده است . قیام سراسری جهان اسلام کاخهای دیکتاتورها را به لرزه انداخته است . اینها همه از نشانه های فوران آتشفشان ولایی و ظهور و انفجار نور مهدی موعود است . چه کسی خیال می کرد که مسلمانان تونس شاه یا رئیس جمهور مادام العمر و دست نشانده غرب جنایتکار را مانند روباهی فراری دهند و از رهبر نهضت اسلامی آن که سالهای سال عمر شریفش را در جنگ با بی حجابی و زنای محصنه گذرانده است ،  استقبال با شکوه  به عمل بیاورند ، و یا در لبنان سگ زنجیری کاخ سفید یعنی حریری مزدور را که اتهام ترور به من زده بود را سکه یک پولش بکنند . این که اتهام نبود ، کشتن یک ملحد که در برابر نیروی اسلام ایستاده است و از پیروی از ولی امر مسلمین سر بر تابیده بود ، یک افتخار است .  من دست آن بمب گذار را می بوسم که مواد انفجاری در اتومبیلش قرار داد .  ( گریه حاضرین ) . او میخواست استراتژی ولایی از کربلا تا قدس را که هشت سال در جنگ بپای آن خون دادیم به سازش و ذلت بکشاند و خنجر از پشت به حماس که دست ولایت در سرزمین اشغالی است بزند  .
همان طور که شاهدید امت همیشه در صحنه عالم اسلام  هم اکنون بجوش آمده و قل قل میزند ، آنها خمینی را اسوه خود قرار دادند و از پیامهای او الهام گرفتند . بخصوص در مصر که رنگ و لعاب و رگه های اسلامی در آن بیشتر است . بسیجی های مصری و سربازان گمنامش ، بعد از هر هجمه به کاخ ظلم نماز جماعت میلیونی بر گزار میکنند . میخواهند حکومت قرآن و حجاب اسلامی و نابودی فرنگ جلف غربی  در آنجا پیاده شود . آنها در پشت دروازه های قدس و همسایگی فلسطین اشغالی زندگی میکنند . این معنی اش این است که شعار از کربلا تا قدس از عالم امکان آنهم بدون اشغال عراق به عالم واقعیت در آمده است . ما در یک قدمی طلوع امپراطوری اسلامی در جهانیم . ما وعده الله را تحقق بخشیده ایم .
 در این رابطه یعنی  به مسئولین محترم تذکر میدهم که تمام تظاهرات مصر را فیلتر نکنید ، نماز جمعه ها و شعارهای اسلامی و خواهران محجبه را نشان دهید و پوستر مرا میلیون میلیون در آنجا رایگان پخش کنید ،  تا یک آن خیال نکنند که خدای ناکرده در این مملکت آزادی نیست .
نماز گزاران دهه زجر ، من که ولی امر شیعیان جهانم  قول میدهم مانند حریری  با یک بمب گذاری  یا عملیات انتحاری در کاخ نمرودیان  « نامبارک »  را به  « مبارکی » به درک واصل کنیم . ما تجربه سی ساله در حکومت اسلامی داریم ، ما تمام فوت و فن های اداره یک جامعه را از قبیل  احکام زنای محصنه ،  سنگسار ، بریدن دست و پا با پیشرفته ترین تکنولوژی و خون دل خوردن آموخته ایم ، و از همه مهمتر خونمایه و جانمایه های امام راحل ، آیات عظام  ملا حسنی یا جنتی  ( همان نابغه ای که رفتن با پای چپ به بیت الخلا را در قرن اتم کشف کرده بود )  اعلام آمادگی کردند  که در نبود رهبری  در مصر ، رهبری آنجا را بدون داخلت در امور داخلی بدست بگیرند (  تکبیر  یا  تک تیر ) .

در پایان میخواهم به دولت امام زمان که آرزوهای امام راحل را واقعیت بخشیدند  تشکر کنم . تشکر برای طرح رایانه ها یا یارانه ها که هم قافیه میباشند و فرقی در شکل و معنا با هم ندارند . ما با همت این دلسوزان ، آب و برق و خانه مجانی را به ملت   عرضه داشتیم . اکنون به برکت این پولهایی که مردم دریافت داشتند ، در حال خرید ویلاها و هتلها در کشورهای گوناگون میباشند . این یعنی برکت امام زمانی در پشت پول یارانه ها . همان طرحی که در تونس خواستند به اجرا در بیاورند اما  به دلیل فساد اداری و کمبود آزادی و از همه مهمتر نبود امام زمان در پشت برنامه ها به قیام منجر شد ، و رئیس جمهور مادام العمرشان را با سر به زمین کوبید . اما اینجا به نعمت آزادی و کار زیاد و ارزانی بیش از حد نه تنها سرنگون نشدیم که پایه های قدرت ولایی و عمود نظام سفت و سفت تر شد و فتنه گران را تا ابد نا امید ساخت .
بنده در این روزهای یوم الله ، استخاره کرده ام و بحول و قوه الهی  خوب آمد ، برای همین استخاره  ما مقام اول را در جهان در چند روز گذشته در اعدام و  رده سوم را در قلع و قمع رسانه ها و سایت های استکباری بدست آوردیم که با تلاش مضاعف سعی میکنیم در سال آینده در این زمینه  هم مقام اول را بدست بیاوریم . ما باز هم ثابت کردیم که آزادترین کشور جهان هستیم ( لبیک یا خامنه ای ) 

No comments:

Post a Comment