Thursday, February 17, 2011

در طول سی ساله گذشته ما هرگز و هرگز مانند امروز متحد و نیرومند نبودیم .





جنبش اعتراضی مردم میهنمان بعد از گذشت یک سال و اندی به فاز بالاتری صعود کرده است . شعارهای رای من کو و تغییر در چارچوب قانون اساسی به شعارهای رادیکال یعنی مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسلامی تبدیل شده است . جوانان این مرز و بوم قبل از تظاهرات اخیر  وقتی  بیانیه جبهه مشارکت را برای  شرکت در تظاهرات مبنی بر حفظ نظام را  دیدند به آن پوزخند زدند ، چرا که کار از این حرفها گذشته است . باید یا زنگی زنگ بود یا رومی روم ، دوران میانه بازی و لبخندهای سید خندان بسر آمده است ، هر چند این رژیم آنقدر پوسیده است که به آنها هم چشم غره میرود و در زندانشان می اندازد .
 خیزش قهرمانانه مردم در 25 بهمن ماه  تمام کاسه و کوزه های رژیم را که در بوقهای تبلیغاتی خود جار میزد ، فتنه گران ! تمام شده اند را بهم ریخت . آنها یکبار دیگر نشان دادند که در یک پروسه مسالمت آمیز در خیابانها جارو خواهند شد بدینجهت مردم بیدفاع را به گلوله بستند و بدتر از همه جانباختگان راه آزادی را بسیجی قلمداد کردند . 
در طول سی ساله گذشته هرگز و هرگز مردم ما اینگونه متحد نبودند ، ما هم اکنون به خط سرخ یعنی به گلوی نظام ولایت فقیه پا گذاشتیم ، نقطه ای که لرزه مرگ از نوک انگشتان پا تا فرق سرشان انداخته است  . سیاست استراتژیک و ترفند اصلی  رژیم مبنی بر تفرقه بینداز و حکومت کن بوده است . ماموران وزارت اطلاعات با تمام نیرو در پشت این قضیه انرژی گذاشتند  تا نیروهای اپوزیسیون را به جای اینکه با دشمن اصلی درگیر شوند ، به جان هم بیندازد . از نیروهای نفوذی در خارج از کشور بعنوان فعالان سیاسی گرفته تا افرادی که سنگ امام راحل را در داخل کشور به سینه میزنند و خواهان سازش با رژیم در چارچوب حفظ نظام هستند . امروز اما این دروغ و دغلها خریداری ندارد .

ما در مرحله خطیری از جنبش بسر میبریم ، مردم ما از مرحله مجوز گرفتن گذشته اند ، رژیم بهتر از هر کسی با نیروی غریزی خودش حس میکند که دادن مجوز همان و سرنگونی همان . زمان شاه هم همینطور شد . مانند 21 و 22 بهمن که مردم بپاخاسته ایران بر خلاف رای و نظر خمینی شروع به تخلیه پادگانها کردند و از مرحله سبز یعنی مسالمت آمیز به مرحله سرخ وارد شدند .
 این رژیم نه راه پیش را دارد و نه راه پس . همه پلها در قفایش شکسته شده است . اینها جنایات شان قابل مقایسه با دیکتاتور های زمان معاصر نیست . بر دریایی از خون بیگناهان رزق و روزی میخورند   ، اگر بن علی  به عربستان فرار کرد یا مبارک در شرم الشیخ غیب شد .  آنها هیچ مفر و راه گریزی ندارند . هیچ کشوری هم این آدمکشان تروریست را مجوز نمی دهد . برای همین دیوانه وار به روی مردم آتش میگشایند . هر تغییر  حتی اندک در رژیم مطلقه ولایت فقیه به نابودی اش راه میبرد . آنها در بد مخمصه ای گیر کرده اند . ترفندهای بچه گانه شان از قبیل شهید دزدی و نسبت دادن کشتن ندا به اسرائیل و آمریکا لو رفته است . خامنه ای و گماشته اش نفس های آخر خود را میکشند . قطار بی دنده و ترمز آنها به  لبه پرتگاه و انتهای مقصد خود رسیده است . اگر پیاده نشوند در آتش خشم مردم جزغاله خواهند شد .  

امروز خبر رسیده است که شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم ایران دعوت کرده است که در روز یکشنبه اول اسفند 89 در هفتمین روز دو جانباخته در 25 بهمن در تجمعات تهران و دیگر شهرها به نشانه همبستگی شرکت کنند . مردم دلیر ایران میخواهند یکبار دیگر بند پوتین ها را سفت کنند و کمر بندها را ببندند و آستین ها را بالا بزنند و در خیابانها توفان بپا کنند . آنها بخوبی میدانند که رژیم حرف حساب سرش نمی شود و گرگهای درنده را در خیابانها خواهد فرستاد . اما حرف از اینها گذشته است . شیران این سرزمین با جسارت و بیباکی خود طلسم رعب و اختناق را شکسته اند ، آنان مصمم اند تا ریش و ریشه ولایت را بسوزانند .
 این نظام استبدادی سر و ته یک کرباس است  و در تمامیت خود باید برود .

No comments:

Post a Comment