Monday, February 21, 2011

شما میگویید با مزدوران حزب الله که به سینه مردم ایران گلوله شلیک میکنند چه کنیم .






حسین منیف اشمر ظهر عاشورا در حال تیر اندازی روی پل حافظ به قلب مردم ایران
واقعیت اینست که رژیم آنقدر پوسیده و درب و داغان است که از نیروهای سرکوبگر خودی نیز هراس دارد . چرا که با شم غریزی و حیوانی خود خوب میداند که نیروهای سرکوبگر به هر دلیلی که به آّنها پیوسته اند از این آب و خاک بر خاسته اند و ممکن است بر اثر این ارتباط  ،  قهرمانانه به سوی مردم باز گردند و همان سلاحی را که تا دیروز به قلب ملت به جان آماده هدف گرفته اند تغییر مسیر دهند و به شقیقه جلادان و آمران و عاملان کشتار نشانه روند . اتفاقی که در همه انقلابها بخصوص در 21 بهمن و 22 بهمن سال 57 رخ داده است . این روند در دهه دوم قرن بیست و یکم به دلیل تغیرات ماهوی در ارتباطات یعنی کامپیوتر و ماهواره ها و دهها ابزار و ادوات دیگر و گسترش آگاهیها سریعتر از همیشه صورت میگیرد . به همین دلیل تمرد نیروهای سرکوبگر و پیوستن شان به مردم بیشتر و بیشتر میشود . برای حل این نقطه ضعف رژیم به نیروهای ایدئولوژیک خودش در کشورهای دیگر پناه میبرد . نیروهای مزدوری که از پول غارت رفته نفت توسط جمهوری اسلامی پروار گشته اند و بقایشان در لبنان به طرز ناباورانه ای با بقای رژیم گره خورده است . پس میبینیم که کامیون کامیون شمش طلا و چمدانهای پول فرستادن به حزب الله لبنان و نیروهای حماس بی حکمت نبوده است . بویژه هدیه دادن دختران ایرانی بر اساس مدارک منتشر شده ویکی لیکس به سران این احزاب و شیخ های مفت خور کشورهای همسایه .
این مزدوران کثیف که شرارت از سر و رویشان میبارد هیچ سنخیتی با ملت ایران ندارند . آنها آمدند تا از خون مردم دلاور این مرز و بوم وضو بگیرند و چمدانهایشان را پر از دلار کنند و با دستچین کردن چند دختر به زادگاه خود بر گردند . تازه بقول یکی از آیت الله های جاکش باید دختران ایرانی خوشحال باشند که با کسانی عقد صیغه می بندند که اجدادشان به پیغمبر میرسد . 
بر اساس نوشته الشرق الاوسط در تظاهرات اخیر حداقل 1500 تن از این اعضای آموزش دیده حزب الله لبنان در سرکوب معترضین علیه نظام کثیف ولایت فقیه شرکت داشته اند  که با قرار گاه ثار الله که بطور مستقیم زیر نظر خامنه ای قرار دارد همکاری میکنند . دفتر آنها در خیابان ولیعصر ( خیابان حافظ شیراز پلاک 14 ) میباشد ولی محل استقرارشان پادگان امام علی میباشد . 
این نیروهای مزدور در لباس شهروندان معمولی ظاهر شده و به قلع و قمع مردم پرداخته اند .  زبان فارسی را نمی فهمند و تنها پول گرفته اند تا بکشند و مخالفان را نیست و نابود کنند . اگر این اتفاق در هر نقطه ای از جهان و در هر کشوری رخ میداد دولت در جا کله پا میشد . در ایران اما به یمن سید علی روضه خوان آب از آب تکان نمی خورد ، چون دیکتاتوری در ایران از نوع تونس و مصر نیست دهها برابر سعبانه تر و شنیع تر است . 
با این رژیم باید جگر شیر داشت . برای سرنگونی  دهها برابر بیشتر بها می طلبد . بدون تهاجم  و شجاعت حداکثر یعنی مشت را با مشت پاسخ دادن این گرگهای هار قدمی عقب نمی روند . اگر در کشورهای عربی مردم آنجا چند موش را فراری دادند در ایران ملت قهرمان در برابر یکی از گرگ ترین گرگهای تاریخ معاصر ایستاده است . به قیافه مظلوم  جلاد که مشتی پر و پاچه لیس به نام شاعر در دور و بر خود جمع کرده است توجه نکنید ، او را به پوزه های غرق در خون سرتیپ  رادن و دیگر سران نیروهای سرکوبگر ببینید . راه پس و پیش این نظام بسته شده است . آنها راه فرار ندارند . مانند دیکتاتورهای کشورهای همسایه به هیچ پرنسیبی هم معتقد نیستند . تنها زبان زور را میفهمند . مماشات با آنها تنها به عمرشان می افزاید . 
در این وضع انقلابی که مردم آماده هر نوع جانفشانی میباشند . باید  یک میدان را با هر بهایی که میطلبد از دست اشغالگران جمهوری اسلامی بیرون بیاوریم و در آنجا تا پای جان بمانیم . اگر موفق شویم ، اگر ما بمانیم پیروز میشویم . تسخیر یک میدان و به صحنه کشاندن مردم در ابعاد میلیونی  ، با این کینه ای که در وجود ملت زبانه میکشد آنها را   با فرق سر به زمین میزند . کاری که آقای موسوی در سال گذشته نکرد و آن مردم بیشمار را از خیابان به خانه فرستاد و آتش مبارزات را خواباند و موجب شد تا ما اکنون دهها برابر  بیشتر خون بدهیم  آنهم به دلیل اینکه نمی خواست که این رژیم ضدانسانی از ریشه کنده شود . ما باید در خیابانها بمانیم با سازماندهی و حداکثر تهاجم . این رژیم زبان آدمی را با بیش از سی سال تجربه نمی فهمد . آزموده را صدها بار ! آزمودن خطاست

































No comments:

Post a Comment