Saturday, April 23, 2011

روح خمینی در هیات بشار اسد در سوریه تنوره میکشد و مردم بیگناه را به آتش و خون میکشد .


نظام سوریه ساخت ایران است 

سوریه در آتش و خون غوطه میخورد . بشارت اسد مانند اسلاف تاریخی خود یعنی همه  دیکتاتورها راهپیمایی مسالمت آمیز مردم  را با گلوله پاسخ داد و باز امروز حمام خون بر پا کرد .  فیلم هایی که در اینترنت از کشتار مردم بیگناه پخش شده است آنقدر دلهره آور است که دل و جان هر انسانی را به درد می آورد . مردم امروز فریاد میزدند که سیستم سوریه و در راس آن بشار اسد دست پروده ولایت خونریز ایران است .  نظامی که بیش از 32 سال دمار از روزگار مردم ایران در آورده است .
مردم آزادیخواه سوریه خوب میدانند که رژیم جمهوری اسلامی از ثروت به غارت شده مردم محروم ایران و بخشش میلیاردها دلار از پول نفت و خون او را فربه و فربه تر کرده است تا اینچنین گستاخانه در کوچه و خیابانها آنها را سلاخی کند . رژیمی که علاوه بر شکنجه مبارزان کشور خود  مخالفان ایرانی را که برای دیدار عزیزان خود به آن کشور میرفتند دستگیر و شکنجه کرده و سپس به دست گشتاپوی ملاها می سپرد تا در زندانهای مخوف دمار از روزگارشان در آورد .
اما بشار اسد مثل  همه مستبدان کور و کر و لال بوده است و انبار باروتی که در سینه های مردم سوریه نهفته بود نمی دید یا که خود را به خریت میزد و بیش از 50 سال با قانون وضعیت فوق العاده کشور را اداره کرد و حق آزادی را از مردم سلب کرد .  خورشید اما  همیشه در پس ابرها نماند و خشم انفجاری مردم سر باز کرد و همان سرکوب شدگان مجسمه های او را در میدانها سرنگون کردند عکسهای او را آتش زدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند .
موضوعی که امروز حائز اهمیت است این است که به علت ارتباط تنگاتنگ رژیم خامنه ای با سوریه این آتش عبا و عمامه های نظام را نیز فرا خواهد گرفت و دیر یا زود این تنشها در ایران سر باز خواهد کرد و مردم را به صحنه نبرد خواهد آورد مردمی که دیگر از شعارهای سبزهایی که خواهان تغیر در چارچوب نظام فرعونی خامنه ای هستند خسته شده و به جان آمدند . سبزهایی که مبارزه شان در چارچوب خاموش و روشن شدن برق خانه  یا کشیدن سیفون مستراح خانه موسوی  شده بود .
اینبار سرخها به میدان خواهند آمد همان شیرزنان و شیرمردانی که از هنگام به حکومت رسیدن این نظام استبدادی با شعار آزادی به میدان آمدند . به زندان افتادند ، شکنجه شدند ، بر فراز دارها رقصیدند و به زانو در نیامدند . سرخهایی که سبزهای داخل ایران هم با آنها هستند و بر خلاف رهبران سازشکارشان در خارج خواهان سرنگونی تام و تمام این نظام پلید آخوندی میباشند و دیگر با حرفهای رهبران به خانه نخواهند رفت  و گول نخواهند خورد .
مبارزه مردم سوریه علاوه بر جنگ با نظام استبدادی در وجوه استقلال طلبانه اش نیز با ایران شبیه است . مردم ایران در تظاهرات فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر میدادند و مردم سوریه نه حزب الله و نه نظام جمهوری اسلامی ایران و سوریه متحد را فریاد میزدند .
بی شک این روح خمینی وخامنه ای است که امروز در سوریه مردم بیگناه را بخاک و خون میکشد . اختاپوس ولایت چنگالهای خونین خود را سالها در کشورهای اسلامی منطقه فرو کرده بود و با صدور بنیادگرایی برای گسترش امپراطوری اسلامی از هیچ جنایتی فرو گذاری نکرده بود . اما در پایان این مردم هستند که تاریخ را مینویسند و وقتی که اراده کنند تا آزاد زندگی کنند  بر تقدیر است که بر اراده آنها سر بنهد زنجیرها پاره شوند و تیره ترین شبها در طلوع خورشید محو و نابود گردند  . دیر یا زود این آتشی که امروز در سوریه تنوره میکشد در ایران نیز شعله خواهد کشید و دیکتاتور را چه با کروات باشد یا با عمامه در آتشفشان خشم مردم خاکستر خواهد کرد .

No comments:

Post a Comment