Monday, April 04, 2011

آیت الله جنتی ، آیت الله محمد گیلانی ، حسنی ، قاتلانی که مدال درجه یک شجاعت از رئیس جمهور قاتل گرفتند

این روزها دور ،  دور امام جمعه ارومیه حسنی است . پشت سر هم مدال بارش میکنند . مدال لیاقت ، شجاعت ، ثبت اسم نازنینش به عنوان مفاخر مملکت اسلامی و میراث فرهنگی ایران . توجه کنید همین دیوانه گفته بود : « آثار باستانی دو نوع هستند آنهایی که در خدمت اسلام هستند باید حفظ شوند و بقیه باید تخریب و نابود شوند » .
 امروز روزنامه های حکومتی  دم گرفتند و نوشتند که : آخوند شجاع که در کشتن دو فرزندش دست داشته است از سوی احمدی نژاد از مجاهدت های او تجلیل بعمل آورده شده است  : « ایشان از جمله علمای عاملی است که هوشمندی و شجاعت را با هم به کار گرفته و در مقاطع حساس و سرنوشت ساز وارد میدان عمل شدند » .
همین حجت الاسلام و المسلمین حسنی قاتل در مورد اعدام فرزندش گفته بود : « وقتی خبر اعدام رشید را شنیدم چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم . من در مورد انقلاب با هیچ شخصی ولو پسر م باشد شوخی ندارم و با هیچ احدی در این مورد عقد اخوتی هم نبسته ام هنوز هم اگر یکی از فرزندانم بر ضد انقلاب و رهبری خدای ناکرده فعالیت کند همان کاری را خواهم کرد که با رشید کردم » .
حسنی تنها کسی نیست که از اعدام فرزندانش دست افشانی و پایکوبی میکند . احمد جنتی نیز نذر کرده بود که اگر پسرش محمد حسین که فراری است و با ولایت فقیه مخالف است دستگیر شود 40 روز روزه شکر بگیرد و بالاخره محمد حسین جنتی با همسرش فاطمه سروری در 23 خرداد سال 1361 توسط سپاه پاسداران کشته شدند و او به آروزی خود رسید .

آیت الله محمد گیلانی نیز شخصا فرزند خود را محاکمه و حکم اعدام صادر کرد . این قاتل نیز بدست رییس جمهور قاتل مدال افتخار گرفت . گفته او در مورد زجرکش کردن و کشتن مخالفان مشهور عام و خاص است : « تظاهرات علیه جمهوری اسلامی یعنی تظاهرات علیه رسول الله ، یعنی جنگ با خدا ، وهر کس که به مخالفت با حکومت در این تظاهرات شرکت کند حتی اگر هیچ کاری هم نکرده باشد از نظر جمهوری اسلامی حکم باغی و محارب در مورد او صدق میکند و جزایش مرگ است ، اگر در خیابان یکی از اینها مجروح شده باشد باید او را تمامش کرد » .
آیت الله محمد گیلانی 
اما دلیل اصلی گرفتن مدال درجه یک شجاعت توسط حسنی امام جمعه ارومیه علاوه بر کشتن فرزند بخاطر اینها میباشد : 

No comments:

Post a Comment