Saturday, April 23, 2011

ترکش سونامی انقلاب دموکراتیک سوریه به عبا و عمامه سیدعلی


آتش زدن عکس بشار اسد
آتش زدن عکس احمدی نژاد   



بنظر میرسد که اراذل و اوباش سوریه می خواهند بی دنده و ترمز به اعتراضات خود ادامه دهند و کمر ولایت را که در ایران صاف و سالم مانده است در خیابانهای دمشق بشکنند . از ابتدای سونامی انقلاب در منطقه نایب امام زمان چند بار در خفا نامه به بشار اسد همین رئیس جمهور مادام العمر کروات زن فرستاد و تاکید کرد که نقطه ضعف اساسی امت مظلوم سوریه در نداشتن رهبری ولایی  « ولایت فقیه »   میباشد . در بدحجابی ضعیفه هایی که با آنها با  سیاست یا روسری یا توسری بر خورد نمی شود . اما این مردک قبول نکرد که نکرد و هی پاهایش را در یک کفش کرده بود و میگفت : مانند اوائل دهه هشتاد که ابوی معترضان را با سیاست مشت آهنین و حمام خون  له و لورده کرد من هم میتوانم . هر چه اصرار کردیم و قربان صدقه اش رفتیم و کامیون کامیون اسلحه و گونی گونی پول و بشکه بشکه نفت آنهم در ابعاد میلیونی روانه کردیم  به خرجش نرفت که نرفت  ، و حتی پاسدارهای تک تیر زن که انقلاب اسلامی  را در خارج صادر میکنند .
 یکی آخر نیست به این الدنگ بگوید مگر نمی بینی که در ایران سید علی رهبر  با یک تف  نابینایان مادرزاد را شفا میدهد مگر نمی بینی جبرئیل در سور و سات های شبانه از آسمان برای مهمانانی مثل مردک ابله علم الهدی و نفله هایی مانند خاتمی و مصباح مائده آسمانی  فرود می آورد . چرا به این معجزات و حرکات ماورای اراده بنی بشر سر فرود نمی آوری .
باید با اغتشاش گران مانند برادران لباس شخصی و بسیجی هایی نظیر دهان گشاد که اینروزها در محضر رهبر ماتحتش نیز گشاد شده است استفاده کرد .  دیدید که سیدحسین را گرفتیم و اینهمه هیاهو که سبزها در خیابانها براه انداختند مانند یک بادکنکی ترکید و حتی یک نفر از آنها جرات آن را نداشت که از خیابانی که موسوی در آن زندگی میکند عبور کند و یا حتی از تلویزیون به نرده های جلوی خانه اش چپ چپ نگاه کند و امروز در آستانه روز کارگر فراخون یک ثانیه اعتصاب سبز را در رسانه های خود در میدهند .
بشار اسد تو هم پیمان اصلی ما در منطقه ای ،  اگر یک سوزنی در دارالخلافه در پایت برود اینجا ما دردش را در پای خود احساس میکنیم و آخ و اوخ میگوییم  . نگذار ترکش تظاهرات  مردم به جان آمده در سوریه به عبا و عمامه ولایت در ایران  بیفتد و فتنه و فتنه گران دوباره جان بگیرند . اگر برج و باروی تو فرو بریزد ما چگونه خورد و خوراک مادی و معنوی را از حزب الله و حماس گرفته تا جوانان استشهادی مصر برسانیم  . هر طور شده است شعار نه حزب الله و نه ایران را مانند ما در ایران به هم غزه و هم لبنان جانم فدای رهبر تبدیل کن  . بشار جان کت و شلوار و کروات استکباری را از قامت نحس خود در بیاور و یک عمامه بر فرق سرت بگذار و بگو که من با امام زمان ارتباط دارم و چه و چه و چه .
من یعنی سید علی نایب امام زمان برای حل و فصل امور بطور موقت تاکید میکنم بطور موقت جنتی را که بنده در زمان ولادت یعنی بیرون آمدن از ماتحت و بقول برو بچه ها از کونش یاعلی گفتم با چند قلاده از سگهای بسیجی  که بشدت ویروس هاری را با خود حمل میکنند به سوریه میفرستم  تا با فوت و فن دوران فرعونیان مصر اوضاع را به روال عادی بر گردانند . 
                                                                            ولی امر مسلمین جهان و جهانیان  سید علی شیره ای

No comments:

Post a Comment