Friday, December 02, 2011

هیولای اسلام در انتخابات مصر پنجه در افکنده است




هیولای اسلام در حال پنجه انداختن بر حق حاکمیت مردم مصر میباشد . درست مثل همان سناریوی سیاهی که در 33 سال قبل در ایران به وقوع پیوست . خمینی در آن زمان داد و قال و گرد و خاک راه می انداخت که در حکومت اسلامی دیکتاتوری وجود ندارد و ایران اسلامی سمبل انسانیت و آزادی در جهان خواهد شد ، و زنان در انتخاب پوشش آزاد هستند  . بدین ترتیب نرم نرم ملت را پوست کند و به این روز سیاه نشاند . 
اکنون همان گاو خوش آب و علف در حال چریدن رای های مردم مصر میباشد . بر طبق آخرین برآوردها اخوان المسلمین در نتایج اولیه شمارش آرا دست بالا را دارد و اکثریت آرا را در شش استان بدست آورده است و میرود رقیبان لیبرال و نیروهای چپ را از میدان بدر کند .  همچنین سلفیست ها که حتی رای دادن زنها را در انتخابات تابو  میشمارند و خواهان بازگشت به 1400 سال قبل  یعنی صدر اسلام و قرآن میباشند بیش از 15 درصد رای ها را به خود اختصاص داده است .
اگر چه شرکت گسترده مردم در انتخابات نشانه مثبتی از عروج انقلاب مصر میباشد اما ورود اسلام گرایان در صحنه و قلع و قمع کردن رقبای انتخاباتی نشان از افول انقلاب مصر میدهد . این همان شتری است که تا بحال در انقلابات عربی بی برو برگرد در خانه همه شان خوابیده است  و کابوس یک فاشیسم عریان را در آینده نزدیک بشارت میدهد .
اخوان المسلمین همان جرثومه ای است که نواب صفوی را از نضج گیری سکولاریسم در ایران در آنزمان میترسانده است . دکتر محمد الضناوی در کتاب کبری الرکات الاسلامیه فی العصر الحدث نوشته است :  « وقتی نواب صفوی از سوریه دیدن کرد و با شیخ مصطفی السباعی دبیر کل اخوان المسلمین در آن کشور ملاقات نمود ، سباعی نزد وی گله کرد که بعضی از جوانان شیعه به حرکت های لائیک و ملی ملحق میشوند و به حرکت اسلامی نمی پیوندند ، نواب صفوی بالای منبر رفت و در برابر جمعی از شیعیان گفت ، هر کس میخواهد شیعه و سنی واقعی باشد به صفوف اخوان المسلمین به پیوندند » .
خمینی و خامنه ای و رفسنجانی و دیگر سران رژیم بارها و بارها اعلام کردند که اولین جرقه ها را نواب صفوی که خطوط اخوان المسلمین را دنبال می کرد در وجود تاریکشان روشن کردند . اینچنین بود که این گروه تروریستی به جان کسروی ها برای نجات اسلام آتش گشودند و این سنت شنیع را در ایران پایه گذاری کردند . 
و باز اینچنین است که کمال الهل باوی عضو ارشد و فکلی اخوان المسلمین در مصاحبه اش با بی بی سی که اینروزها هندوانه در بغلشان میگذارد و حلوا حلوایشان میکند خامنه ای را امام لقب داده و گفت : » ما امیدواریم دولت خوبی مثل ایران داشته باشیم و رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد . چرا ایران را از حق مسلم خود محروم میکنند ولی کشورهای دیگر باید دارای فناوری هسته ای باشند » .
این وحوش مسلمان هنوز به منبر نرفته  رگ دیوانگی شان گل کرده و گریز به عاشورا زدند و ایران را سمبل و الگوی خود در دنبال کردن صدور اسلام بنیادگرا و در نتیجه سرکوب آزادیخواهان در داخل قرار دادند . همان رژیم مذهبی که در ایران یعنی ام القرای جهان اسلام در این سالهای تیره و تار دمار از روزگار مردم در آورده است .
این روده درازی ها و پیروی از راه سیدعلی قاتل بی شک حمام های خون برای مردم مصر به همراه دارد . باز هم زنهای مصری امثال  علیا ماجده المهدی  اولین قربانیان قوانین متهجرانه شریعت خواهند بود و در زیر کیسه زباله هایی که چادرش مینامند باید زندانی شوند و به قرون وسطا بر گردند .
این سناریوی سیاه و از پیش تعین شده در تمام کشورهای اسلامی در حال دیکته شدن است . تجربه ها میگویند که شریعت اسلامی به علت ماهیت عقب مانده خود با آزادی بیگانه و در واقع دشمن دموکراسی است . کشورهای عربی راه درازی تا رسیدن دموکراسی در پیش دارند . همان راهی که ایرانیان پس از انقلاب سال 57 با رنج و شکنجه در زندانها و چوبه های دار روزانه میپردازند و خواهند پرداخت تا این هیولای خونین را که در ولایت مطلقه فقیه متبلور شده است از ریشه بر اندازند .



No comments:

Post a Comment