Thursday, December 15, 2011

17 دسامبر روز مبارزه علیه خشونت به زنان تن فروش



17 دسامبر به یاد 90 زن که توسط قاتلی به نام گرین ریور در سالهای 1980 و 1990 ربوده و بیشتر آنها به قتل رسیدند روز مبارزه علیه خشونت زنان تن فروش نامیده شده است . زنانی که بخصوص در کشورهای اسلامی جنس ضعیف و توسری خور و دسته چندم شمرده میشوند و اگر اسم روسپی با خود داشته باشند هرگز انسان محسوب نخواهند شد .
  صنعت سکس و فروش دختران ایرانی  در بازارهای منطقه ورد زبان عام و خاص است از  هتلهای شهرهای بزرگ ترکیه گرفته  تا  کنیزی مردهای اماراتی در خانه ها و دیسکوها  . دختران تن فروش ایرانی حتی در ابعاد وسیع در کشورهایی نظیر سوریه و پاکستان و افغانستان هم دیده میشوند  .
 در قاچاق دختران ایرانی گفته میشود که عوامل بالای رژیم  دست داردند و از این راه ثروتهای کلانی را به جیب میزنند  .

بنا به گفته خبرنگاران آمار تن فروشی در تهران بزرگ  به علت فقر و فرهنگ قرون وسطایی اسلامی به ماکزیمم خود رسیده است . سولوید رابرتس ، گزارشگر بی بی سی نیوز در سالهای قبل نوشته بود : 
لیلا دختر 19 ساله میگوید من 11 ساله بودم که شروع به تن فروشی کردم . در خیابانها 11-10 ساله هم بسیار داریم . من مجبور شدم این کار را بکنم چون مادر ناتنی ام مرا از خانه خارج کرد و پدرم مرا به اینجا انداخت ، ولی همه ما این کار را به خاطر زنده ماندن نمی کنیم . خیلی از دخترها چون نمی توانند فشار را تحمل کنند از خانه فرار میکنند آنها این وضعیت را به محدودیتها ترجیح میدهند .                                    



زنان ایران در تاریخ سرنوشت دردناکی بخصوص بعد از حمله عربها به ایران داشته اند ، نوشته اند که عربهای مسلمان تنها در یک روز 42 هزار دختر ایرانی را که  از قبل مورد تجاوز دستعجمعی قرار داده بودند در بازار مدینه به عنوان کنیز ( سبایا و اسرا )  بین خود تقسیم کردند  و در همان حال 40 هزار جوان ایرانی را بعد از عقیم کردن به عنوان غلام به خانه ها بردند و مانند حیوان از آنها کار کشیدند







No comments:

Post a Comment