Saturday, December 24, 2011

عکسی از امام زمان و مادر بی حجابش


عکسی از امام زمان با مادربی حجابش

شیخ یاسین عجلونی اعلام کرد که پسر ملک عبدالله دوم که از مادری بی حجاب متولد شده است همان مهدی موعود میباشد  . خرافه از این بابت به سید خراسانی یعنی سیدعلی خامنه ای و شعیب ابن صالح همان احمدی نژاد تبریک میگوید که بالاخره دعاهایشان مستجاب و بر آورده شده است .

شیخ یاسین عجلونی از شیوخ اردن در سخنرانی چند روز پیش خود تصریح کرد که فرزند  « ملک عبدالله دوم » پادشاهی که از خاندان هاشمی میباشد همان « مهدی ( عج ) تعالی فرجه الشریفه میباشد . این شیخ معروف وهابی با نشان دادن مدارک و مسندات خود   حضار مسلمان را به تعجب واداشت .
یاسین عجولی همچنین افزود : این واقعه زمانی رخ میدهد که خداوند متعال « ملک عبدالله دوم » را به راه راست و واقعی هدایت خواهد کرد و از طریق وی امت اسلامی را نیز هدایت خواهد نمود .
او همچنین گفت : انشاالله در سال 1336 هجری قمری یعنی حدودا بعد از 13 سال ما شاهد آزادی کامل بیت المقدس و بازگشت آن به صاحبان اصلی اش خواهیم بود .
وی افزود : ما در حال حاضر حکومتی اسلامی که مانند حکومت پیامبر صلی الله باشد نداریم . انشاالله « محمد » فرزند ملک عبدالله به خلافت خواهد رسید و همان حکومت اسلامی را بنا خواهد کرد .
گفتنی است پیش از روی کار آمدن آل سعود در عربستان سعودی ، هاشمیون کلیدداران کعبه به شمار میرفتند و این به معنی حکومت داری آنان در آن منطقه بود . هاشمیون از اجداد پادشاه فعلی اردن هستند .


No comments:

Post a Comment