Friday, December 09, 2011

باز هم بیداری ضد اسلامی ، این بار زن لخت و عور در تونس



بر خلاف علمای اعلام که این روزها قیل و قال به راه انداختند که بیداری اسلامی اروپا را تسخیر کرده است و بانوان جهان غرب از  کیسه زباله ( چادر ) برای حفظ خود از دید گرگهای درنده  نر در کوچه و خیابانها استفاده میکنند .
 بر خلاف خبرهایی که 24 ساعت از بلندگوها و طویله هایی به نام حوزه های علمیه دال بر اینکه ، جهان غرب با جنبش وال استریت نشان داده است که  تشنه ولایت فقیه است تا با امدادهای غیبی و قوه های مافوق بشری بر سر و روی هر چه نشانی از تمدن و انسانیت دارد بریند و جامعه ای صلواتی بروی کار بیاورد .

خبر میرسد که بیداری ضد اسلامی در کشورهای مسلمان  به تلاطم در آمده است و بعد از علیا ماجده المهدی در مصر ،  امروز هنرپیشه معروف تونسی با طاق و ابرو نمودن عکس نیمه برهنه خود را در معرض دید عموم قرار داده است تا بر قوانین شریعت و احزاب اسلامی که با دروغ و دونگ به روی کار آمدند پوزخند بزند . او نه تنها کیسه زباله  ( شجره طیبه چادر ) را از سر برداشت بلکه از این خط سرخ احکام اسلامی فراتر رفت و استغفرالله پستانهای زیبای خود را که هر مسلمان و نامسلمان اهل کتاب را حالی به حالی میکند در مجله ها در تیر رس دید نامحرم اعم از مادینه و نرینه مومن قرار داده است .  این هنرپیشه که نامش نادیا پوسته است گفته است : « جسم انسان میتواند وسیله ای برای بیان او باشد ، بنابر این هیچ دلیلی نمی بینم تا جسم خود را از دیگران پنهان کنم » .
 از سوی دیگر گروههای اسلامگرای تونسی قرار است فردا چماق به دست تظاهراتی با شعار یا رو سری یا توسری براه بیندازند  تا انقلاب اسلامی تونس را از شر سکولارهای بی دین نجات دهند و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند تا کشور را از هرج و مرج و بحران بیدینی و گرداب بی حجابی و قوانین ضد ولایی حقوق بشر  نجات دهند . آنها در اولین قدم پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسیدند تا مانند کشور لیبی لایحه چند همسری و ضرورت اجرای قوانین شرعی یعنی صیغه بازی را در صدر برنامه های خود در مجلس قرار دهند . الگوی اسلامگرایان تونسی همان ایران اسلامی است که در این راه با داشتن پرونده های قطوری از سنگسار و اعدام و زندان پیشقراول در تاریخ معاصر  بوده است .

 با اینچنین «  وبلاگ خرافه »  به امت همیشه در صحنه و بخصوص بسیجی های دلداده ولایت ،  با همه پیامدهایی منفی و ضربات جبران ناپذیری  که عکسهای هنرپیشه تونسی به همراه دارد ، این خبر مسرت بخش را میدهد که ناراحت نباشند و اندوه به دل راه ندهند که این رویگرانی از احکام فقی همانگونه که در احادیث آمده  همه و همه بیانگر ظهور  میباشد  .
 عنقریب است که آن غایب بزرگ از چاه جمکران در آید و با شمشیر عدل گستر خود ، دلهای مومنین به خصوص نایب امام زمان قاتل را شاد بگرداند و جهان را تا ابد از لوث وجود نامسلمانان  پاک سازد . ظهور نزدیک است . 


No comments:

Post a Comment