Saturday, December 17, 2011

باز هم عکس لخت عور در مملکت اسلامی باز هم جنگ نرم




ایهاالناس ! امروز در روزنامه های کثیرالانتشار خبر و عکسی منتشر شده است که دلهای  مومنین و سربازان بقیه الله را به درد آورده است . این روزنامه های ولایی  این عمل ننگین را که در راستای سرنگونی نظام با  جنگ نرم میباشد محکوم و خواهان دستگیری آمران و عاملان آن گردیدند .
در این عکس همانطور که مشاهده میکنید یکی از شرکتهای تولید کننده بستنی در ایران برای جلب مشتری از راه حرام و بر خلاف احکام شرعی اقدام به چاپ تصویری یعنی زنی  کرده است که  شهوت آلود دستان لخت و برهنه اش را در گردن مردی نامحرم گذاشته است و او را ترغیب و تشویق به خوردن بستنی میکند .
آیا مسئولین نمی دانند که با انتشار این عکس ها پایه های نظام ولایی را می لرزانند . آیا دست اندرکاران نمی دانند که با این تبلیغات استکباری بی بند و باری و بدججابی را در جامعه امام زمان رواج و ترویج میدهند ، آنهم در زمانی که بیزاری اسلامی منطقه را فرا گرفته است و دستها بسوی ولایت فقیه برای نجات جوامع از منجلاب بی خدایی میباشند . پس اگر میدانند ، چرا این عوامل منحوس غرب زده را بسرعت دستگیر و کهریزکی نمی کنند . مگر ما برای جلوگیری از همین حرکات مذبوحانه از دیوار سفارت انگلیس بالا نرفتیم ،  بخدا امام بزرگوار در گور می لرزد و با دیدن این عکسها حالی به حالی میشود . بخدا ...
چندی پیش نیز یکی از شرکت ها برای فروش محصولات خود یعنی کاکائو دست  به عمل ننگینی زد که اگر سربازان امام زمان دیر جنبیده بودند دیگر نه از تاک نشانی می ماند و نه از تاک . بی شک در پشت این حرکات مرموز و مذبذب دستهای صهیونیستی و استکباری خفته است . آنهم در زمانی که از عقب و جلو بیت ولایت مورد شبیخون جنسی و  تهاجم فرهنگی قرار گرفته است .

No comments:

Post a Comment