Friday, December 30, 2011

آخوندهای شپشو و مراسم عاشورا در نیویورک


مسلمانان شیعه بخصوص عاشقان و شیفتگان   نایب امام زمان سیدعلی خامنه ای در قلب استکبار جهانی یعنی  شهر نیورک در روز عاشورا حماسه آفریدند و با اسبهایی که بر سر و کولشان دخیل بسته بودند در خیابانها به جولان در آمدند و با نعره های دشمن شکن کافران را به لرزه در انداختند  .
 این حضور پرشکوه نشان داد که بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر اسلام هنوز در آن کشور زنده است و عنقریب است که بر کفر غلبه کند و حکومت اسلامی از نوع ایران  در بلاد غرب بر سر کار آورد  تا ضرب شست اسلام ولایی را با قوانین سنگسار و  قانون چند همسری و جایگزین کردن حکومت الله یعنی هیولای فقیه و اعدام در ملاء عام و قطع دست و پا و در آوردن چشم به استکبار بچشاند .
لازم به یادآوریست که در این مراسم پرشکوه  حماسه سازان ولایت در بلاد ملحدین برای نخستین بار زیارت عاشورا را با قمه و زنجیر  به زبان انگلیسی از پشت بلندگو خواندند  . این مراسم بحدی تراژیک بود که مفسران خبری از روستاهای بنگلادش گفتند که حتی رئیس جمهور آمریکا مستر اوباما را در کاخ سفید به گریه و زاری انداختند ، به درجه ای که او کنفرانس خبری را لغو و مستقیم با لباس مبدل در این مراسم حضوریافتند و با زنجیر پشت و روی خودشان را خون مالی کردند و در نهایت  دخیلی هم به اسب سفیدی که در عکس مشاهده میکنید با سلام و صلوات حضار  بستند .
در این مراسم حماسی سخنران موسسه امام علی ، علت ضعف و فتور اقتصادی استکبار جهانی  را در بی حجابی و مسیحیت  دانستند و خواهان حکومتی از نوع ولایت فقیه برای رفع فتنه در جهان ، و بخصوص  در آمریکا  به رهبری سیدعلی شیره ای شدند  .




در پایان مراسم عاشورا مراسم بخور بخور در سفره ای رنگین 
از پول نفت مردم ایران  تا ساعاتی طولانی  در موسسه امام علی در 
شهر نیویورک ادامه داشت


No comments:

Post a Comment