Tuesday, October 30, 2012

دریوزگی برای رابطه با آمریکا



آمریکا دوهزار سال ما را استعمار کرده است

« سخنرانی خمینی در دیدار با دانشجویان خط امام پس از گروگان گیری اعضای سفارت »


کار این رژیم درب و داغان به آنجا رسیده است که برای روابط با آمریکا مقامات ریز و درشتش مانند بوزینه از سر و کول همدیگر بالا میروند و میخواهند این افتخار را نصیب خود کنند و مدالش را بر عبا و عمامه های خود بیاویزند .

این همان رژیم بی شاخ و دم و جنایتکاری است که شعار مرگ بر آمریکا برایش از نان شب واجب تر بود و در این راستا با اشغال سفارت و یا حتی با بمب گذاریها توسط مزدبگیران تروریستش فروگذاری نمی کرد .

این همان رژیمی است که رهبرانش یک دست قرآن به کف میگرفتند و در دست دیگر تفنگ و سوگند میخوردند که برای بر قراری امپراطوری اسلامی و حکومت مهدی موعود تا آخرین نفس و آخرین قطره خون با استکبار جهانی خواهند جنگید و به سینه مخالفان با همین شعار گلوله شلیک میکردند و یا بعد از شکنجه و اعدام پرچم همین آمریکا را بر جسدهایشان می انداختند و با الله و اکبر گفتن سم به زمین میکوبیدند .

اکنون اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی و اقتصادی آنقدر قمر در عقرب و تحریم های نصف و نیمه آنقدر گلوی این غارتگران نفت را فشرده است که صادق خرازی ، معاون وزارت امور خارجه  در دولت محمد خاتمی بعد از بده و بستان های پنهانی خامنه ای  گفته است که اینها از میان دو سنگ آرد میخواهند :  « احمدی نژاد تلاش می کند در روزهای پایان کار خود این موفقیت مذاکره با آمریکا را به نام خود سکه بزند در حالی که بزرگان کشور اهداف این عده در دولت را خوب می فهمند و اجازه این کار را نمی دهند » .
اما موضوعی که مرغ پخته را هم به خنده می اندازد اینست که خود این اصلاح طلب قلابی گفته است که اینها آب در هاون میکوبند و آمریکایی ها هیچ اهمیتی به این مواضع ندادند و این رویکرد واکنش جدی از سوی آنها را در بر نداشت .



در آنسوی طیف اصول گرایان و نوچه هایشان با شنیدن خبر سازش با آمریکا شروع به وا اسلاما و وا مسلمانا کردند و اسهال طلبانی  را که خواهان شکستن خط قرمز برای حفظ نظام میباشند را به فحش و لجن  کشیدند در این رابطه  « نشریه حیات شماره 57  بسیج دانشجویی امام صادق با توپ و تشر نوشت : 

 « ما در طول سالهای بعد از جنگ خاطرات خوشی از نخبگان نداریم . اینان همان هایی هستند که حضرت روح الله را وادار به پذیرش قطعنامه کردند و حضرتش را جام زهر نوشاندند ، همانهایی هستند که در مجلس ششم به نایب امام زمان عجل الله فرجه الشریف جام زهر تعارف کردند  .. . آمریکا صدای برخی افراد ضعیف النفس را از درون ایران شنیده و گستاخانه برای ما امان نامه فرستاده است ،  لعنت خدا بر تو و امان نامه ات . آیا امر می کنی ما را که دست از یاری نایب امام زمان بر داریم . . .  و داخل در اطاعت اولاد زنا بشویم  » .
 

غافل از آنکه خمینی جام زهر را نه به پیشنهاد اصلاح طلبان قلابی که با شم غریزی خود  برای ترس و هراس از سرنگونی در مقابل چشمان از کاسه در آمده لات و لوتهای دور و بر خود تا ته سر کشید و نوش جان کرد . همان خمینی که میگفت جنگ تا رفع فتنه و فتح قدس و استقرار امپراطوری خونین اسلامی در جهان و ظهور مهدی ادامه خواهد داشت .

از روز نخست هم مشخص بود که این شعارهای دوزاری و لگد انداختن و جفتک پرانی های جمهوری اسلامی جز برای سرکوب و قلع و قمع مخالفان نبوده و نخواهد بود همان رژیمی که با خودروها از روی راهپیمایانی که به صورت مسالمت آمیز به خیابانها آمده بودند رد میشد و به سینه هایشان گلوله شلیک میکرد و در زندان ها آنها را بشدت شکنجه و تجاوز و اعدام میکرد  . 

این غارتگران مرده ریگ و میراث خوار همان خمینی میباشند که میگفت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هیچ کس حق ندارد با آنها مذاکره کند .
 
بی شک جهان ما حساب و کتاب و قواعدی دارد و هیچ نظام دیکتاتوری عمر نامحدود و بی پایان ندارند و به صورت یک قانون بعد از طی پروسه کمی و انباشته شدن جنایات در یک نقطه کیفی  زنگها برای نابودی فاشیسم اسلامی در ایران نیز به صدا در خواهد آمد و بقول خودشان روز انتقام ستمکشان بسی سخت تر و دردناک تر از روزگار ظلم و ستم بر ستمکش میباشد .
خونهای بیگناهان در خاوران و هر کجای این سرزمین در زنجیر خواهد جوشید و به توفانی از سیل های ویرانگر بدل خواهد شد و بند بند این رژیم جنایتکار را از هم خواهد گسست . روزی که مردم به جان آمده عاصی تر از مردم سوریه به کوچه و خیابان خواهند ریخت و جواب مشت را با مشت خواهند داد .



نشریه حیات بسیج دانشجویی امام صادق
نیمه ای از عکس شمر را با نیمه ای از چهره اوباما 
تلفیق کرده است و اصلاح طلبانی که از ترس سرنگونی خواهان مذاکره با آمریکا شده اند را زنا زاده نامید  .